rkassenaar
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 feb 2013
Goedemorgen,
Ik ben bezig met een excel-bestand om meerdere statistieken van mijn voetbalteam in bij te houden. Ik ben alleen niet super in excel, dus heb ik een vraag over een bepaalde code.
Stel er zijn in het seizoen 3 wedstrijden gespeeld:
3-0
1-2
4-3
(uiteindelijk natuurlijk meer wedstrijden aan het eind van het seizoen, maar het gaat me meer om de codes, de rest vogel ik wel uit...)
Er zijn een aantal statistieken die ik dan middels codes wil laten zien op een ander werkblad, te weten:
- wedstrijd met meeste aantal doelpunten (in dit geval 4-3)
- wedstrijd met grootste overwinning (grootste verschil in doelpunten 3-0)
- wedstrijd met grootste nederlaag (grootste verschil in doelpunten, maar verloren 1-2)
Ik hoop dat iemand me kan helpen...
Bij voorbaat dank!
Groeten,
Ruud
PS.: als iemand toevallig het spel FM of CM kent dan weet die precies welke statistieken ik bedoel
Ik ben bezig met een excel-bestand om meerdere statistieken van mijn voetbalteam in bij te houden. Ik ben alleen niet super in excel, dus heb ik een vraag over een bepaalde code.
Stel er zijn in het seizoen 3 wedstrijden gespeeld:
3-0
1-2
4-3
(uiteindelijk natuurlijk meer wedstrijden aan het eind van het seizoen, maar het gaat me meer om de codes, de rest vogel ik wel uit...)
Er zijn een aantal statistieken die ik dan middels codes wil laten zien op een ander werkblad, te weten:
- wedstrijd met meeste aantal doelpunten (in dit geval 4-3)
- wedstrijd met grootste overwinning (grootste verschil in doelpunten 3-0)
- wedstrijd met grootste nederlaag (grootste verschil in doelpunten, maar verloren 1-2)
Ik hoop dat iemand me kan helpen...
Bij voorbaat dank!
Groeten,
Ruud
PS.: als iemand toevallig het spel FM of CM kent dan weet die precies welke statistieken ik bedoel