• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opgelost Statistische functies

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

Bogatyr

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2024
Beste,

Ik heb een opdracht voor mijn school over statistische functies. ik zit hier enorm mee te knoeien en vroeg me af hoe ik aan onderstaande cel moet beginnen.

CEL L10 en CEL F15

1707309945115.png

Gezien het een schoolopdracht betreft geven we geen concrete antwoorden, maar zoek het in de richting van SOM.ALS of Sommen.als.

Em omdat de formule in 2 richtingen moeten worden kunnen doorgevoerd zal je bepaalde zaken moeten fixeren met de $-tekens. Welke, die puzzel is voor jou!

Succes!

Gezien het een schoolopdracht betreft geven we geen concrete antwoorden, maar zoek het in de richting van SOM.ALS of Sommen.als.

Em omdat de formule in 2 richtingen moeten worden kunnen doorgevoerd zal je bepaalde zaken moeten fixeren met de $-tekens. Welke, die puzzel is voor jou!

Succes!

Dit is genoeg voor mij hoor :) Het vastzetten lukt meestal wel

En natuurlijk beantwoord je zo'n vraag eigenlijk beter middels een draaitabel...
Maar dat zal wel onderwerp zijn van een andere les :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan