Status van inbellen activeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jac Art

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2003
Beste Helpdesk,

Ik gebruik win 2000 en OE 6.

Vraag hoe kan ik "status"van het inbellen activeren. Is namelijk nu grijs.

met vriendelijke groet,

Jac Art

Uhm.... Hoe bedoel je de "status van het inbellen" precies? Kun je misschien een afbeelding ervan geven of de procedure die je doet stap voor stap uitleggen?

Status inbelverbinding

Beste helpdesk,

Bij verbinding met de provider verschijnt er een dubbel blokje in de taakbalk. Rechtsklikken op deze blokjes geeft een menuutje. In het menuutje staat "disconnect" maar ook Status. In Status kun je zien hoe lang je met de provider bent verbonden enz. Bij mij is het woord Status grijs, derhalve niet actief (gemaakt). Mijn vraag is hoe of ik deze mogelijkheid actief kan maken.

Voor win 2000 gebruikte ik win ME en was "Status" automatisch actief.

met vriendelijke groet,

Jac Art

Wat voor type verbinding gebruikt u? Kabel / ADSL of gewoon via de telefoonlijn?

Status inbelverbinding

Beste helpdesk,

Ik gebruik een "gewone"inbelverbinding, derhalve telefoon.

met vriendelijke groet,

Jac Art

verplaatst van overige software :)

Klik op eigenschappen van je inbelverbinding. Daar moet het in te stellen zijn.

Groetjes,
Bennie

Beste Helpdesk,

Ik heb geprobeerd om het in eigenschappen van de inbelverbinding op te lossen, maar dat is niet gelukt. Ik had dat namelijk ook al eens geprobeerd, echter zonder resultaat. Heeft het iets met windows 2000 te maken?

met vriendelijke groet

Jac Art

Bij welke provider zit je? En heb je de inbelverbinding via je provider geïnstalleerd of via Windows?

Groetjes,
Bennie

Status inbelverbinding

Beste Helpdesk,

Ik gebruik Het Net en Wanadoo als provider. Ik heb de inbelverbinding via Windows (via controlpanel)geinstalleerd.

Het maakt trouwens niet uit of ik de inbelverbinding via een CD van de provider installeer of dan wel via Windows.

Omdat ik wil zien hoeveel tijd ik aan de provider heb gehangen wil ik graag de status daarvan geactiveerd zien.

Alvast dank voor de moeite en tijd aan deze vraag besteed!

met vriendelijke groet

Jac Art

Optie

Het zou een optie kunnen zijn, ik zelf ben en grote fan van win2000pro maar zover heb ik nog niet gezocht dat als u mischien als een gebruiker bent ingelogd en niet als administrator dat u daardoor dus niet de satus van de verbinding mag bekijken, in theorie moet het zo zijn dat je in de taakbalk de twee pc monitors moet aan kunnen klikken met de rechter muis knop en dan om de status moet kunnen vragen.

Het zou zo kunnen zijn.

groetjes jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan