Statusbalk verdwenen Word 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

marloes0508

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2009
Berichten
20
Mijn statusbalk in Word 2007 is opeens verdwenen. Ik bedoel dan de onderste balk waarin het aantal woorden en de taal o.a. worden weergegeven. Ook in Google Chrome heb ik geen balk meer onderin m'n scherm. Bij andere programma's (iTunes, Outlook e.d.) is ie er wel gewoon. Iemand de oplossing?!
 
Word 2003: Extra - opties - weergave - statusbalk aanvinken
In word 2007 staat de weergave wellicht niet op adrukweergave?
 
Hij staat gewoon op afdrukweergave. Als ik de weergave wijzig, zie ik hem 1 seconde en daarna staat de gewone taakbalk er weer.
 
Word 2003: Extra - opties - weergave - statusbalk aanvinken
In word 2007 staat de weergave wellicht niet op afdrukweergave?
 
Ik begrijp dat je nog wel een deel van de taakbalk hebt? Als je daar met je rechtermuisknop op drukt, kun je hem aanpassen
 
Nope. Ik zie hem 1 sec als ik van weergave wissel. Als ik er dan op klik, kan ik aanpassen wat ie weergeeft (taal ja/nee, aantal woorden ja/nee) maar niet de weergave van de balk zelf. In Chrome is dus juist de taakbalk weer verdwenen..
 
Het lijkt erop dat dit geen instelling van word betreft, maar je PC. Ik weet niet met welke versie je werkt, maar ik denk dat je via de start knop en configuratiescherm en dan taakbalk en menu start een eind moet komen. Waarschijnlijk staat daar ergens taakbalk verbergen aangeklikt...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan