Statusbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tha Devil

Moderator
Forumleiding
Moderator
Lid geworden
1 sep 2002
Besturingssysteem
macOS Sequoia
Weet iemand of je ook ergens in kunt voeren dat je elke keer als je een nieuw scherm opent d.m.v. Ctrl-N er meteen een statusbalk komt te staan?

Bij voorbaat dank.

Hoe bedoel je dat precies? Die statusbalk heb je toch in ieder scherm dat je opent? Als dat niet zo is moet je even kijken bij beeld, en een vinkje zetten bij statusbalk.

Als je dat niet bedoelt moet je je vraag misschien iets verduidelijken.:)

Je hebt helemaal gelijk.

Ik bedoel dus de statusbalk ONDER in het IE scherm, als ik gewoon via de snelkoppeling aanklik krijg ik hem wel, maar zodra ik een nieuw scherm wil (dus heel snel ff) doe ik dat met CTRL-N, en dan krijg ik een gewoon IE scherm maar dan ZONDER statusbalk, nu kan ik dus wel elke keer het vinkje aanzetten, maar ik vraag mij dus af of hier ook een optie voor is dat Windows het automatisch doet.

Hehe, ik denk dat het onnodig is om daar te posten, want ik had het ook al voordat ik mijn pc op spyware liet controleren, en daarna was het nog niet voorbij...

Dan heb ik geen idee, maar ik zoek de topics nog even door.

Anders hoop ik dat een ander het wel weet.:)

Laatst bewerkt:
Ik heb het geprobeerd

-alle IE's afgesloten
-via snelkoppeling IE geopend
-Statusbalk in Beeld aangevinkt
-daarna met CTRL ingedrukt Bestand > Sluiten gedaan
-IE weer opgestart
-ZELFDE EUVEL :(

helaas ( toch bedankt voor de link + zoeken:thumb: )

Heel vreemd. Dan zoek ik nog even door. Als ik wat heb laat ik het weten.

Stop!!!!

Kep het :D

De andere tip had ik niet opgevolgt (na later lezen kwam ik hem tegen :rolleyes: )

-Heb in verkenner statusbalk aangevinkt
-daarna bij opties op alle mappen toepassen geklikt
-alle IE afgesloten en opgestart:
-Voila het werkt :D

Bedankt Tanja :thumb:

Nog wat gevonden. Net een beetje anders. Hier wordt de verkenner bij betrokken.(zit tenslotte ook een statusbalk in)

Dit is de truuk van Ton :

Sluit Internet Explorer af, open Windows Verkenner , en kijk of daar een statusbalk in het venster zit.

Zo niet, vink die aan in 'Beeld', en ga vervolgens naar Mapopties > Beeld, en klik op 'alle mappen er laten uitzien zoals de huidige map'.

Druk vervolgens de Ctrl knop in, en terwijl je hem ingedrukt HOUDT sluit je het Verkennervenster door op Sluiten in Bestand te klikken.

Dat dwingt Windows ertoe de instellingen te onthouden.

Start IE opnieuw op; nu hoor je een Statusbalk te hebben

EDIT, ow, die had je inmiddels ook al gevonden!

Maar oke, het werkt.!!:thumb:

Jup jup, werkt perfect, en ook nog eens iets duidelijker in manier van werken :D

Weer een blij persoon erbij:D;)

[edit] Nou ja blij :(, na het verlies van Bennie :confused: ) [/edit]

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan