• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Stdole.32ltb in Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

adnieuwenhuizen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 sep 2003
We zijn met 2 gebruikers op 1 pc. Bij de 2e gebruiker komt telkens als excel wordt geopend de melding Stdole.32ltb als ik op ok click gaat het programma configureren.
Ik heb al diverse oplossingen gegoocheld maar dit heeft geen resultaat gehad.

Starten jullie wel dezelfde Excel versie ?

Als wat snb vraagt zo is, klik dan in het Configuratiescherm op Programma's en onderdelen.
Dan met rechts op Microsoft Office.
Kies Wijzigen en dan de installatie herstellen.

Helaas Edmoor alles ging goed maar na de verplichte herstart van de pc kwam toch weer de melding

Ik word nieuwsgierig naar schermafdrukken van Excel/Bestand/Hulp/ wanneer jij Excel open hebt en de afdruk van jouw collega.

Laatst bewerkt:
Bij mijn partner werkt alles normaal.
Ik krijg dus een klein schermpje met de mededeling.
Daarnaast gaan Word en Powerpoint automatisch configureren bij opening.
Als ik bij help kijk krijg ik de mededeling dat office 2007 buiten gebruik is gesteld en wordt gevraagd te upgraden naar 365

Laatst bewerkt:
En jullie werken allebei met Office 2007?

We gebruiken allebei Office 2007
Alle aangegeven oplossingen nogmaals geprobeerd. Helaas geen succes. Ik kan overigens door het wegclicken van alle vensters die voorkomen wel office gebruiken dus moet ik maat dit euvel werken ben ik bang.
Dank allemaal

Waar blijven die schermafdrukken?

Want je hebt waarschijnlijk, i.t.t. je collega, de optie 'check for Updates' aanstaan.

Laatst bewerkt:
Geen idee hoe ik schermafdrukken moet maken/verzenden.
Hoe kan ik de optie uitschakelen??

Een lastige, maar werkt wel denk ik: Maak een backup van al jouw gegevens op die PC en laat vervolgens de IT afdeling jouw account verwijderen van die PC. Log vervolgens weer in op de PC en zet je backup van je gegevens terug.

Ja JK dat wordt lastig want ik ben particulier dus zelf de IT-er
Inmiddels gaat na alle probeersels Powerpoint weer gewoon open. Dus wie weet.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan