Steam account gehackt..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senquell

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2009
Hallo allemaal.
Gisteravond wou ik inloggen op mijn steam account.
Maar zonder geluk kwam ik er niet in, mijn wachtwoord was dus fout.
Maar ik zeker dat ik het juiste wachtwoord intypte.
Ik had aan 60 euro spellen gekocht,en die wil ik niet zomaar kwijt ;)
Dus ik heb met steam contact gemaakt.ik heb hun alle informatie gegeven die ze nodig hebben.

Maar me vraag is dat ik nu al een dag wacht en nog steeds geen antwoord!
Heeft iemand anders hier ervaring mee gehad? waneer krijg je een nieuwe wachtwoord terug gestuurd?

Greetz, Senquell

Gedult, er zijn meer mensen die een probleem hebben met steam. Ze kunnen niet heksen daar.

Als jij inderdaad netjes al jou gegevens hebt doorgegeven, dan zit er gewoon niets anders op dan te wachten op een antwoord.

Gedult, er zijn meer mensen die een probleem hebben met steam. Ze kunnen niet heksen daar.

Als jij inderdaad netjes al jou gegevens hebt doorgegeven, dan zit er gewoon niets anders op dan te wachten op een antwoord.
Bedankt voor je reactie..
Heb je zelf ook een probleem mee gehad?

Nee, maar er zijn vele spellen die met dit soort systemen voor ondersteuning werken. Bij allemaal zullen er toch eerst echte mensen (om het zo maar even te noemen) aan de slag meoten met jou gegevens en uit moeten zoken of de klacht gegrond is. Dat gaat nu eenmaal niet in 5 minuten zeg maar. Beste is af te wachten en moght je na een dag of 5 niets gehoord hebben, kan je altijd weer contact met ze opnemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan