steam account

Status
Niet open voor verdere reacties.

robertdevos

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2009
Beste iedereen,
Ik zou dolgraag van mijn steamaccount afraken, ik heb totaal geen tijd meer voor gamen maar een tekort in mijn karakter zorgt ervoor dat ik constant weer begin.
Kortom ik gooi steam van mijn computer (games heb ik al weggegooit) maar vervolgens download ik ze weer via steam.
Zolang ik geen games in huis heb gaat het goed maar steam maakt het wel erg lastig om ervan af te raken (net of je stopt met roken terwijl iemand de hele tijd een pakje sigaretten in je jas stopt)
Kan ik mijn steamaccount aan iemand doorgeven als ik mijn account en password geef ?
Als het op een andere PC staat geinstaleerd kan ik het niet meer gebruiken.
Groeten
Robert

Ehh, vraag een vriend/familielid om het wachtwoord en email adres naar een jouw onbekend iets te veranderen, tenmisnte, dat lijkt me de oplossing?

helaas heb ik een soort gelijk probleem, enkel wil ik STeam niet kwijt maar opnieuw installen. heb nml problem ermee nadat ik mn hard schijf had ge defragmenteerd. schijnbaar heeft t daarmee problemen nu, omdat bestanden zijn verplaatst neem ik aan.
maar wat ik ook doe, verwijderen kan ik Steam niet.

de enige oplossing voor mij, en voor jou waarschijnlijk ook is opniew windows installen, dan is dus alles op zeker verwijdert. natuurlijk kun je je inlog gegevens aan iemand anders geven, maar of dat iets zal veranderen betwijfel ik. want de originele install staat nog steeds op jou pc, dus zodra je actief on line bent zal hij weer opkomen, neem ik aan.

las net even je vraag opnieuw en nu vraag ik me af hoe jij Steam hebt ge deinstalleerd?
heb je enkel het Steam mapje verwijdert, of de Steam uninstall optie gebruikt?
want als je uninstall gebruikt dan zou alles verwijdert moeten zijn, wat het onmogelijk maakt voor Steam om "weer binnen te dringen".

succes
leon

@spy,

Ik heb steam verwijderd via de uninstaloptie (software configuratiescherm) echter er bleef in het mapje programfiles een verstopt steammapje staan die ik handmatig moest verwijderen.
Groeten
Robert

ja, dan zou t allemaal goed verwijdert moeten zijn.

maar zoals ik al zei kon ik steam ook niet verwijderen, ookal zal dat komen doordat ik mn schijf defragmenteerde.

t zou me niets verbazen wanneer Valve iets gedaan heeft wat maakt dat steam haast niet meer te verwijderen is, want steam is door de jaren heen een heel bealngrijk verkoop systheem geworden wat bakken geld binnen brengt bij valve, veel meer dan ze aan de verkoop van games krijgen, waarschijnlijk.

dus willen ze t liefst verkomen dat mensen steam weer verwijderen.
maar t zou wel heel erg zijn als dit t geval zou zijn.

misschien dat je anders een nieuwe windows install moet overwegen, dan ben je steam zeker kwijt.

leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan