Steam games zonder Steam spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scandax

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2011
Hallo,

Naar aanleiding van een topic op het Helpmij Forum, heb ik een paar gratis games gedownload bij Steam (2x Half-Life, Portal). Nu, mijn computer waarmee ik game staat op zolder en heeft dus geen, snele internet verbinding. Aanmelden bij Steam duurt enorm lang. Is het mogelijk deze spellen te spelen zonder Steam? Heb al wat gegoogled, maar dat vind ik een beetje verwarrend. Vandaar dat ik de vraag hier stel.

Je kan Steam inloggen op Offline modus, dan zou je de games gewoon moeten kunnen starten.

Maar is het ook mogelijk een spel zonder Steam te spelen?

Als je na een keer aanmelden Steam "Offline" zet, zoekt deze bij de volgende opstart geen connectie met de Steam server.

Sorry voor mijn late reactie, Pc heeft een virus.
Dank voor het snelle antwoord, zal het topic sluiten.

Gr Scandax

gewoon even free AVG ofzo downloaden en dan je pc scannen.
nog even over Steam games zonder internet spelen.
Veel Steam (source) games hebben op zijn minst 1 keer internet nodig. nadat Half Life2
bijvoorbeeld is geinstalleerd moet je het opstarten terwijl je met het internet verbonden
bent, dit zodat t nog enkele dingen kan doen, (extracten of extra dingen downloaden, weet
dat niet meer zo precies). daarna kun je dan de game zonder internet spelen, zoals boven
al is gezegt kun je dan gewoon Steam Off line gebruiken. (zodra je Steam start zal t zeggen
dat t geen internet kon vinden, en of je t dan off line wilt gebruiken. nu moet ik wel zeggen
dat dit bij mij vaak niet werkt, weer niet waarom).

succes
leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan