Steam probleem... heel groot probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maraken

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2008
Er was een keer iets mis met m'n computer. Toen ik dat had gerepareerd deet steam het niet meer. Na veel geklooi heb ik het programma gedeïnstalleerd. Wil ik het programma weer installeren, geeft het steam een foutmelding bij het opstarten. dus ik kijken in de map....ER WAS MAAR EEN KWART VAN DE NODIGE BESTANDEN GEÏNSTALLEERD!!!!

Na veel installeeren end deinstaleren gaf ik het op. Ik heb ook al op de steam support center gekeken, maar niets helpt.

Help me alsjeblieft, want er zit in totaal 150 euro terwaarde aan games op steam:(:(:(

Heb je Steam gedeinstalleerd via configuratiescherm----software ?

Kijk dan even op je harde schijf onder program files of je daar nog een map ziet en gooi die weg.

installeer Steam dan opnieuw

Help me alsjeblieft, want er zit in totaal 150 euro terwaarde aan games op steam

Maak je daar geen zorgen over want die staan op de Steam server en kun je altijd weer downloaden

Laatst bewerkt:
Ik zou het in ieder geval nog even proberen en kijk daarna nog even onder program files

Het is altijd zo dat als je een Programma wilt deinstalleen moet je op start klikken vervolgens op Configuratieschema dan Add or remove Program en dan deinstalleren, als je het zo niet doet blijven nog stukjes van het programma op je Computer.
En het is dan dus ook niet hellemaal gedeinstalleerd.
Dus doe als volgt Start---> Configuratieschema Add or remove Program en dan deinstalleren.

dan moet je nog zien of het mapje van het programma zelf weg is...als het zo is gooi die dan ook maar weg en als het niet lukt om die wegtegooien betekent dat die stukje file... aan het draaien is, dus dan klik je even op Ctrl+Alt+Delete en bij het tabblad processes het ook wegdoen en dan nog eens proberen om het te verwijderen dan zal het normaal gezien al alles van het programma weg zijn...dan kan je wel alles opnieuw proberen.

Vriendelijke Groeten. Chikitazzz,:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan