"steam" probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

cpu nerd

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2007
Berichten
113
hallo mensen, ik heb een probleem met "steam" zoals je al in mijn vraag kunt lezen.
Het probleem is dat als steam update dan gaat het maar tot 26% endan stopt het en komt er een foutmelding : " steam is already running, you may only run one copy of steam at a time.
De laaste keer dat ik het heb geopend was 2maanden geleden toen werkte het nog probleemloos :confused: Ik heb windows vista en heb het ookal als administrator proberen te openen maar het wilt niet lukken, iemand een oplossing of zelfde probleem gehad? help pls :thumb:

MVG
 
jaja vista

ik kan tot nu toe niks goeds over vista melden, maar goed als ik jou was zal ik kijken of er een specialen versie voor vista is voor steam. maar als je et nog beter wilt doen zouik weer lkkr xp gaan draaien.


bij mij was het zou dat ik niet eens CS op 32bit kon spelen alleen 16 bit

hoop dat je der wat aan heb.:thumb:
 
terug overschakelen naar xp is geen optie ik ddeel de laptop met mijn vader,;) en een speciale versie van vista voor steam ? nooit gehoord van een "speciale" versie van vista :p maar het heeft eerst wel gewerkt op vista zeer goed zelfs dus ik denk niet dat mijn besturingssysteem er iets mee temaken heeft. Toch bedannkt voor de hulp :)
 
re

o ja is lastig dan idd ik wist ook niet ckr of er een specialen versie was voor vista niet gezogt eigenlijk.

misschien helemaal opnieuw instaleren dat al geprobeerd?????

ik had laast ook problemen met steam dan wert ik er na 5 min uitgegoid met de melding steam connection problem of iets gewoon opnieuw geinstaleerd en geen problemen :p\

succes verder

thom
 
ik zal jouw raad eens opvolge:thumb: gewoon opnieuw instaleren is meestal de beste keuze :D. IK zal iets laten weten als het gelukt is of niet
 
Open eens taakbeheer door deze 3 toetsen tegelijkertijd in te drukken: control+alt+del(ete) (ctrl+alt+del(ete) ga naar het tabblad processen daar mag maar 1 keer steam.exe voorkomen. Indien een 2 de proces klik dat aan en druk op beëindigen. Dat is eigelijk waar die melding op duidt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan