steam

Status
Niet open voor verdere reacties.

sikkink

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2006
Berichten
177
hallo, ik had een vraag normaal start ik steam op en dandoet die auto log in, nou komt er een schermpje dat i kme steam account en password moet intypen,alleen password weet ik niet meer,

a.u.b help:p
 
nee dat zit er jammer genoeg niet, iemand mischien andere tips please?
 
Kijk eens op de site van steam zelf..wellicht dat daar iets staat mbt wachtwoord opvragen..of "recoveren"
 
Hmm dat is jammer..

Toch wel vreemd..bij sommige meest onnodige site's zit dikwijls wel zo'n knopje..
en net bij steam niet..terwijl dat toch best wel grote firma is:p

Achja..het zal wel aan mij liggen :)

Groeten
 
als je steam gewoon download van www.steampowered.com kun je bij het opstarten kiezen voor lost password. En dan of je je username nog weet of niet. Als je die stappen volgt kom je er misschien wel uit. Succes!


bron
 
Hmm dat is jammer..

Toch wel vreemd..bij sommige meest onnodige site's zit dikwijls wel zo'n knopje..
en net bij steam niet..terwijl dat toch best wel grote firma is:p

Achja..het zal wel aan mij liggen :)

Groeten

Juist omdat steam zo groot is zal het wel een reden hebben (minder makkelijk te hacken?? met van die progjes die 1000 passwords tegelijk invoeren bijv...?)
 
Moest mij ook opnieuw inloggen bij het starten van Steam, je kunt makkeleijk iets dergelijks aanklikken van "lost password", je vult je mail in en krijg je inlognaam en password op je mail.
 
steam was de servers aan het reseten daarom moest iedereen opnieuw de ww enzo invoeren.( dit was afgelopen weekend zo)
als het goed is moet je nu weer normaal kunnen gamen als je 1X opnieuw inlogt en remember aanvinkt.



Wolfmaster faird online as "1337_WOLF" The N E X U S GOD !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan