Steeds andere inkoontjes.

• Onderwerp starter Onderwerp starter A.J.
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

A.J.

Meubilair
Lid geworden
12 jul 2004
Hoog geacht Forum,

iedere keer wanneer ik mijn PC opstart(PIV 2,6 Ghz, 1024 MbRAM, XP Home + alle updates)staan er een ander aantal ikoontjes rechtsonder(taakbalk). Op z'n zachts gezegd: uiterst irritant.
M.a.w. nu staat er weer geen luidsprekertje, de volgende keer weer wel. Netwerk ikoontjes altijd, Zonealarm altijd, Norton altijd en Nvidia altijd, de rest is random.
Regelmatig msconfig geraadpleegd, maar daar valt weinig eer te behalen.
Wat veroorzaakt dit en is er wat aan te doen?

Alvast bedankt,
Fonz

Klik met de rechtermuisknop op de taakbalk en kies voor eigenschappen. Niet active pictogrammen uitvinken en de knop aanpassen verhelpt jouw probleem.

Geplaatst door Admin_Frisian
Klik met de rechtermuisknop op de taakbalk en kies voor eigenschappen. Niet active pictogrammen uitvinken en de knop aanpassen verhelpt jouw probleem.

Geachte heren,

ik heb gescand met alles wat er zo'n beetje te krijgen is.
De heren van het "log-team" hebben mij schoon verklaard.
De truuk met de rechtermuisknop biedt geen oplossing.
Ik sta open voor iedere suggestie.

Alvast bedankt,
Fonz
:confused:

Heren,

sterker nog;
wanneer ik bovenstaande uitvoer, staan er veel van dezelfde ikoontjes onder elkaar. Voor de muis, os joystick of draadloze LAN verbinding staan er alleen maar zgn. "map" ikoontjes.
Gek toch?

Fonz

Heb ik ook maar die staan onder onder niet active items en negeer ik gewoon. De active items verander ik, daar moet ik wel bijzeggen dat Windoos soms wel z'n eigen willetje heeft, maar ja, Bill is ook niet perfect.

Heb ik ook maar die staan onder onder niet active items en negeer ik gewoon. De active items verander ik, daar moet ik wel bijzeggen dat Windoos soms wel z'n eigen willetje heeft, maar ja, Bill is ook niet perfect.

Maar bij mij blijft het dus iedere keer maar de vraag welke ikoontjes zich laten zien, erg vervelend.
Welk programmaatje zorgt er, wanneer ik bij msconfig kijk, bijvoorbeeld voor het luidspreker ikoontje en voor dat toetsenbordje? Misschien ligt daar ergens de fout.

Fonz

Geplaatst door A.J.

Maar bij mij blijft het dus iedere keer maar de vraag welke ikoontjes zich laten zien, erg vervelend.
Welk programmaatje zorgt er, wanneer ik bij msconfig kijk, bijvoorbeeld voor het luidspreker ikoontje en voor dat toetsenbordje? Misschien ligt daar ergens de fout.

Fonz
Lijkt me niet....misschien dat er nog mensen zijn met andere ideeën.

Klik op het pull down menu om "altijd verbergen/altijd weergeven" te selecteren. Als dit niet werkt weet ik het ook niet meer.

Klik op het pull down menu om "altijd verbergen/altijd weergeven" te selecteren. Als dit niet werkt weet ik het ook niet meer.

Heb ik al gedaan,
geen resultaat.
In ieder geval bedankt voor het meedenken.

Fonz

Heb ik al gedaan,
geen resultaat.
In ieder geval bedankt voor het meedenken.

Fonz:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan