steeds antivirus live update

Status
Niet open voor verdere reacties.

benjitol

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2002
Hallo,

tijdens het werken op de computer komt steeds norton antivirus met de melding dat ik mijn virusscanner moet updaten maar ik ben up to date ??:confused:
Wat te doen??

Heb je handmatig Liveupdate gebruikt en net zolang bezig geweest tot Liveupdate aangaf, dat er geen updates meer zijn?

hallo ,
ja natuurlijk er gebeurd iedere keer eigenlijk hetzelfde als handmatig (live) updaten. maar hoe zit het met de configuratie van live update ,zal dit allemaal goed staan ?? en hoe moet het staan??:confused:

Nee met automatisch updaten gebeurt er niet hetzelfde als met handmatig updaten.
Met automatisch updaten worden alleen de virus definitions geupdate.

melding norton virus niet up to date

Als ik via mijn norton icoon naar live update ga kan ik updaten zodat ik de laatste virus updates heb oke.

Als ik bv outlook opstart krijg ik een melding dat mijn virus defenities niet up to date zijn en ze raden mij dan aan om een live update uit te voeren en dan klik ik op ok en dan gebeurd er hetzelfde als ik handmatig update en op ok klik????

Hier moet ik passen.
Ik zou het nu even niet meer weten.:o

Hopelijk ziet Saldos deze vraag, die weet heel veel van Norton af.:)

hallo

beste saldos ik heb norton antivurus 2004 geinstall
iedere keer krijg ik de melding dat mijn virus definitions moeten worden bijgewerkt als ik dan live update uitvoer download hij de virus definitions maar dan staat er een rood kruis bij virus definitions , maar tot mijn grote verbazing staat mijn definitions nu bijgewerkt tot 15-11-2004 schiet mij maar lek ???:rolleyes:

opgelost of niet?

ja maar ik blijf wel de rode kruizen houden als dat niks uit maakt probleem opgelost:thumb:

Laatst bewerkt:
fout melding 1821

hallo

heb alles geprobeerd maar nog steeds foutmelding 1821
als naar het docement van symantec gaat geeft men de oplossing dat ik een bestand moet deleten en live update opnieuw installeren als ik dit braaf doe dan voer ik liveupdate opnieuw uit en wat denk je precies de zelfde melding fout 1821????:8-0:

alles eraf

ik had er genoeg van norton , norton eraf en weer erop

het is voor elkaar eindelijk hij werkt weer zo als hij moet werken:thumb:

Re: fout melding 1821

Geplaatst door benjitol
hallo
heb alles geprobeerd maar nog steeds foutmelding 1821
als naar het docement van symantec gaat geeft men de oplossing dat ik een bestand moet deleten en live update opnieuw installeren als ik dit braaf doe dan voer ik liveupdate opnieuw uit en wat denk je precies de zelfde melding fout 1821????:8-0:

Oke, nu weten we de foutmelding. Die had je nog niet doorgegeven.
Lees dit maar even:

http://service1.symantec.com/SUPPOR...88256bff0051bef6?OpenDocument&src=bar_sch_nam

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan