steeds blauwscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mikari

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2007
Hoi allemaal,
hopelijk kan iemand me hier verder helpen. Ik heb sinds een paar weken een laptop met windows 7.
Mijn probleem is alleen dat zo als in titel al staat aangegeven dat ik er steeds een bluescreen op krijg. Dat gebeurd dan meestal na een paar uur. Eerst dacht ik dat het door Java of iets dergelijks kwam omdat ik alleen maar blauwe schermen kreeg als ik dat ergens eerder had gebruikt maar waarschijnlijk is het dat toch niet aangezien ik d'r net weer een kreeg terwijl ik lekker rustig aan het tekenen was (gewoon in paint). Was net bijna klaar met de schets toen kreeg ik weer een blauw scherm (en niet opgeslagen ben ik beetje teleurgesteld over... maar de enige oplossing daar voor is alleen maar opnieuw beginnen *zucht*)

Hoe het allemaal begon. Eerste bluescreen kreeg ik de 3e keer dat ik mijn laptop gebruikte. Die floepte op nadat ik dat ding een tijdje aan had laten staan en ik een kwam terug deed internet explorer (ik gebruik meestal firefox maar had ik er toen nog niet op gezet) raar kreeg daar steeds een error pop up (toen heb ik wel firefox er op gezet) maar goed ik kreeg nog steeds explorer error pop ups en na een beetje op firefox gezeten te hebben werd dat ding voor het eerst blauw.

Sinds dien heb ik regelmatig na dat mijn laptop een tijdje aan staat dat die soms eerst vreemd gaat doen en dan een blue screen krijgt of dat die gewoon zomaar plotseling een bluescreen krijgt. Dan helpt verder ook niks aangezien bij alles wat je dan doet de bluescreen weer opduikt. Dat trouwens steeds met de meest uit een lopende errorcodes die je dan even door kunt lezen met het bekende verhaal van "als dit de eerste keer is..." (maar dan in het Engels dacht ik)
Maar goed weinig werkt behalve dat ding gewoon de hele dag (en eventueel nacht zo als nu) gewoon niet aan te raken.

Nu zit ik dus even op de familie computer dus kan ik de error codes en dat soort niet doorgeven maar dit is de informatie die ik alvast kon geven. Rest kan ik pas over een paar uur (lees: nadat ik geslapen heb) geven aangezien als ik dat dingetje nu aan zet dat ding me weer een mooi blauw scherm met random error gaat showen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan