Steeds configurereni

Status
Niet open voor verdere reacties.

sytske

Verenigingslid
Lid geworden
13 nov 2005
Of ik nu drie of acht keer per dag mijn pc opstart,steeds krijg ik de boodschap
Windows updates configureren 0% voltooid.Schakel de computer niet uit.
Ik moet dan wachten op een boodschap dat er iets mis is gegaan en dan wordt er gestart.Elke keer neemt het ongeveer 10 minuten in beslag,maar gemeten naar mijn irritatie een halfuur.
Hoe krijg ik dat weg?

groet en alvast bedankt Sytske

Steeds configureren

Harry zal best een aardige man zijn,maar zijn advies heeft betrekking op een andere storing.
Nog even in het kort
Ik kan niet opstarten en krijg bovenstaande boodschap.Er valt dus niets in volgorde te doen.Ik kan pas na een intermezzo van ,zeg 10 minuten waarbij de boodschap blijft staan en na een vermelding dat het configureren niet terecht was,weer door gaan.
toch bedankt Sytske

1.je kunt windows opnieuw installeren dit helpt meestal wel maar dan ben je alles kwijt
2. als je wilt dat je niks kwijt raakt clean dan je register en defragmenteer hem eventueel ook nog

En wat configureert hij denk je? Juist, de updates en daar gaat het dus fout.
Ik heb precies hetzelfde gehad en bij mij lag het dus wel aan deze nieuwe updates.
Mijn advies is dus als hij eenmaal gestart is de stappen volgen zoals in de link staan en ervoor zorgen dat hij niet alle updates in één keer erop gaat zetten en na een opstart opnieuw gaat proberen te configureren.
Maar goed, wie ben ik..... ;-)

Steeds configureren

Hoewel we er hier niet uitgekomen zijn,blijkt na een week het probleem verdwenen te zijn!
Dus geen actie van mijn kant,maar ineens was het weer voor elkaar.
Toch bedankt!
groet Sytske

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan