steeds dezelfde melding in logboek

Status
Niet open voor verdere reacties.

marijnhur

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2004
hoi,

toen ik laatst in het logboek keek zag ik dat er minstens 1 maal per dag deze waarschuwing stond:

Code:
Type gebeurtenis:	Waarschuwing
Bron van gebeurtenis:	Userenv
Categorie van gebeurtenis:	Geen
Gebeurtenis-ID:	1517
Datum:		2-10-2006
Tijd:		20:08:09
Gebruiker:		NT AUTHORITY\SYSTEM
Computer:	******
Beschrijving:
Windows heeft het register van gebruiker ***** opgeslagen hoewel een toepassing of service tijdens de afmelding van het register gebruikmaakte. Het geheugen voor het register is niet volledig beschikbaar. Het register wordt uit het register verwijderd wanneer het niet langer in gebruik is. 

Dit wordt mogelijk veroorzaakt door services die als een gebruikersaccount actief zijn. Probeer om de services zodanig te configureren dat deze als LocalService- of NetworkService-account worden gestart.

Zie Help en ondersteuning op [url]http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp[/url] voor meer informatie.

moet ik mij hier zorgen over maken??

thanks

edit:

ik kwam ook nog deze tegen:

Code:
Type gebeurtenis:	Waarschuwing
Bron van gebeurtenis:	MsiInstaller
Categorie van gebeurtenis:	Geen
Gebeurtenis-ID:	1004
Datum:		5-10-2006
Tijd:		14:12:30
Gebruiker:		****
Computer:	****
Beschrijving:
De detectie van product {90110409-6000-11D3-8CFE-0150048383C9}, functie OfficeUserData, onderdeel {C9AF9050-C8BE-11D1-9C67-0000F81F1B38} is mislukt. De bron HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\11.0\Common\UserData bestaat niet.

Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.

hierbij dezelfde vraag?

bij voorbaat dank

Laatst bewerkt:
Wat betreft het eerste: is niet direct een ramp, maar maakt het afsluiten van je systeem langzaam. Programma's als PeerGuardian2 veroorzaken dergelijke meldingen, als je het pakket niet zelf afsluit, maar het door Windows laat doen als je hebt aangegeven dat je pc uit moet gaan.

Er is een Microsoft Service die soms wat hulp kan bieden hierbij (UPHClean). hier

M.b.t. Office: Ik zou als ik jou was de Office installatieCD erin doen, en kiezen voor Repareren, hopelijk ben je dan van het probleem af.

Tijs.

thanks

met dit account had ik geen problemen maar een ander account wou inderdaat soms niet uitloggen!

en met office moet ik eerst de cd weer vinden maar dat gaat wel lukken

case closed!

greets

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan