Steeds doorgelinkt naar Russische websites

• Onderwerp starter Onderwerp starter WB77
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

WB77

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 aug 2010
Hallo,

Sinds drie weken wordt ik steeds bij het opstarten van het internet gelijk doorgelinkt naar verschillende Russische websites. als ik eerst mijn virusscanner een scan laat maken of AVG erover heen gooi, dan is het weg en kan ik ongestoord verder internetten.
Bij de eerst volgende keer dat ik mijn computer weer opstart, heb ik hetzelfde probleem. Ik heb mijn temporary internet files weggegooid, maar ergens zit dat bestandje in mijn computer waardoor het steeds weer terugkomt.
Ik heb geen flauw idee hoe ik dit moet oplossen, ik kan heel goed hulp gebruiken. Weet iemand hoe ik dit oplos?
Alvast super bedankt!

Wendy

Hallo,

Sinds drie weken wordt ik steeds bij het opstarten van het internet gelijk doorgelinkt naar verschillende Russische websites. als ik eerst mijn virusscanner een scan laat maken of AVG erover heen gooi, dan is het weg en kan ik ongestoord verder internetten.
Bij de eerst volgende keer dat ik mijn computer weer opstart, heb ik hetzelfde probleem. Ik heb mijn temporary internet files weggegooid, maar ergens zit dat bestandje in mijn computer waardoor het steeds weer terugkomt.
Ik heb geen flauw idee hoe ik dit moet oplossen, ik kan heel goed hulp gebruiken. Weet iemand hoe ik dit oplos?
Alvast super bedankt!

Wendy

hoi Wendy, ik heb enige tijd al het zelfde probleem ik denk dat je Explorer gebruikt ik ook nu heb ik firefox werkt prima en geen last meer.
Het probleem is er niet mee opgelost, dit noemen ze Browserkaping of Browserhijack hoe ik het eruit krijg weet ik nog niet misschien iemand anders.
Ik heb superantispywhare en cclaener gebruikt zonder succes :thumb:

@pino23: CCleaner gaat je niet (direct) helpen met spyware-verwijdering, wel SuperAntiSpyware en Malwarebyte's AntiMalware (MBAM).
Dus jij zou ook eens MBAM kunnen gaan gebruiken uit de instructie die ik gelinkt heb.

Tijs.

@pino23: CCleaner gaat je niet (direct) helpen met spyware-verwijdering, wel SuperAntiSpyware en Malwarebyte's AntiMalware (MBAM).
Dus jij zou ook eens MBAM kunnen gaan gebruiken uit de instructie die ik gelinkt heb.

Tijs.

hoi Tijs mbam doet het ook niet is een vernuftig spywhare(tje),heb ook al housecall online gebruikt helpt ook wel eens.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan