steeds een vastloper

Status
Niet open voor verdere reacties.

Boosterman

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 sep 2009
Berichten
2
beste mensen

ik deze pc al weer 2 jaar maar ik steeds dat ik een vastloper krijg en dat niks meer me kan doen zelf ook crtl-alt-del niet
ik moet zelf a8 sec m,e aan en uit knop in drukken dan krijg weer een venster met text windows normaal op starten

deze pc heb gekocht bij de aldi daar ben ook geweest en gemaild die zeggen dat bij medion moet zijn deze heb ik ok reeds een mail gestuurt die zeggen dat bij de internetaanbieder moet upc ook gedan toen zeggen hun je moet bij windows ook gedan helaas ik kom er niet meer uit

weten jullie hoe ik di op snel kort kan op lossen
ik nu de laaste tijd dat wel 6x een vasloper krijg per dag

help me aub

groet Ronald
 
Welkom bij de Helpmij!

Vooral niet gaan zoeken naar de oorzaak (als ik jouw computervaardigheden op basis van je bericht moet inschatten)

Wat je wél moet doen zijn je eigen bestanden, brieven, foto's, muziek etc. etc. veilig stellen op een externe hdd of DVD's en daarna de recovery disk / partitie van de machine activeren zodat de machine wordt hersteld naar de situatie bij aflevering.

Geloof me, dat werkt echt het snelst.
 
Welkom bij de Helpmij!

Vooral niet gaan zoeken naar de oorzaak (als ik jouw computervaardigheden op basis van je bericht moet inschatten)

Wat je wél moet doen zijn je eigen bestanden, brieven, foto's, muziek etc. etc. veilig stellen op een externe hdd of DVD's en daarna de recovery disk / partitie van de machine activeren zodat de machine wordt hersteld naar de situatie bij aflevering.

Geloof me, dat werkt echt het snelst.

dat heb ik meeren de keren gedaan
maar ik kan weer eens proberen

maar de vraag blijft ff staan wie weet komen meer ideeen

groet Ronald
 
Dan moet je voor de grap eens de recovery doen en dan een paar uur NIETS installeren (geen eigen programma's) In die paar uur aleen maar een beetje Googlen en dan natuurlijk niet naar 'vage' sites gaan maar alleen (bijv.) de Helpmij en de Teletekst van de NOS bekijken en meer van dit soort 'veilige' sites. Heb je dan nog steeds vastlopers dan kun je met succes Medion bellen en vertellen wat je hebt gedaan. Dan kúnnen ze weinig anders dan de machine terughalen en repareren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan