Steeds geen verbinding met toetsenbord en muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

wnwiig

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2006
Ik heb een nieuw Logitech Deluxe Cordless Destkop gekocht. Sloot hem aan op USB-poort, windows detecteerde dat ik nieuw toetsenbord en muis had, installeerde deze, en ik kon ze gebruiken. Niets aan de hand. Sloot mijn pc af, en de eerst volgende keer dat ik mijn computer opstarte, werkte mijn nieuwe toetsenbord en muis niet meer. :confused:

ntzl055lh.jpg

Probeerde eerst met de knoppjes connect op de ontvanger en de muis en het toetsenbord verbinding te maken, maar dat deed ie niet.

Vervolgens USB eruit, en weer erin, deed het nog niet... Dus ik naar Configuratiescherm - Systeem - [Hardware] Apparaatbeheer
Daar verwijderde ik Logitech Cordless Dual USB Mouse & iTouch Keys en Logitech Cordless USB Keyboard

Toen gaf windows weer aan dat er nieuwe hardware was aangetroffen. Heb deze toen geannuleerd, en via internet de nieuwste software gedownload. Computer moets daarvoor opnieuw opgestart worden:)

Computer starte ik opnieuw op, en ja hoor, alles werkte gewoon.... helemaal apetrots natuurlijk dat alles werkte :D

Nu had ik mijn computer weer afgesloten, en vandaag opgestart, en weer werkte mijn nieuwe toetsenbord en muis niet. Heb bij apparaatbeheer gegeken, en nu geeft ie een fout aan:

===============
Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden omdat er nog een vorige instantie van dit apparaatstuurprogramma in het geheugen bevindt. (Code 38)

Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser voor dit apparaat te starten.

===============

Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?

Heb er echt geen zin in om elke ochtend mijn computer op te starten, in apparaatbeheer deze 2 dingen te verwijderen, en opnieuw te installeren, moet mijn muis en toetsenbord werken :rolleyes:

Moet toch normaal zijn dat als je iets aansluit, dat het de keer erop gewoon weer werkt? :shocked:

mischien geen kant en klare oplossing, maar je PC, zet je die altijd in hibernate of standby?
Als je je computer echt volledig uitschakelt, mag er normaal niks in het geheugen blijven steken..

als je geen zin hebt om je computer op te starten doordat ie sloom is:
-ga naar start>uitvoeren>typ: msconfig>zet uit wat je niet nodig hebt
-defragmenteer: deze computer>rechtsklik op je harde schijf> eigenschappen> extra>defragmenteren. (je kan ook goed perfectdisk 7 gebruiken voor defragmentatie)

Opgelost

Iemand anders vertelde mij dat het waarschijnlijk een fout in m'n register was, maar wist dit zo 1-2-3 niet op te lossen, dus heb gewon heel windows opnieuw geinstalleerd, en nou werkt ie foutloos :thumb:

Deze kan closed

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan