steeds HD controle

Status
Niet open voor verdere reacties.

robbie32

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2001
Hoi,

Sinds een paar dagen krijg ik tijdens het opstarten van de pc continue het scherm met de HD controle.
Ik heb 3 partities, echter alleen de 2e (d:) wordt gescand. (checken op consistentie oid)
ik heb alle instellingen (dacht ik) na gekeken maar kan niets vinden. Er zijn op de HD ook geen fouten te bekennen.
Wie weet wat hier de oorzaak van kan zijn.

robbie32

bedankt m@ario voor je reactie, echter had ik al gezocht op dit forum, en ook bovengenoemde oplossing gevonden. Alleen werkt dit niet bij bij.. ik krijg nog steeds de scandisk.. voor d: e.e.a. zoals beschreven is correct uitgevoerd. (op de optie chkdsk /f na) want deze werkt niet zoals beschreven in de M$- site over dit probleem.
Misschien nog een andere optie?

Scant ie misschien alleen de d schijf omdat daar de versie van windows op staat die je probeer op te starten ?

Robbie,

Wat gaat er fout hoe het bij Microsoft geschreven staat?

@ Geforze : het win-systeem staat op de c: schijf
dit was het probleem dus niet

@ M@rio : ik dacht dat ik het gedaan had zoals beschreven in de andere topic echter na het commando chkdsk /f kreeg ik : bestandsnaam- of parameter onjuist. En dacht dus dat de gegevens niet juist waren.
Maar na een tijd het systeem uit te hebben gehad werkte het opeens wel. Misschien deed ik iets fout ik weet niet.. maar conclusie is het probleem is OPGELOST!!!!!

M@rio en GeForze Bedankt!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan