Steeds kiezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

arnoudj44

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2014
Als ik op een link in een Email bericht klik krijg ik steeds weer een schermpje waarop ik de browser moet kiezen, ook al heb ik bij instellingen als standaardbrowser Internet Explorer ingesteld. Kan ik ergens iets uitzetten zodat gewoon meteen Explorer wordt gebruikt?
Paul Jansen

Ben deze nog niet eerder tegengekomen, maar kennelijk heb je meerdere browsers op je systeem staan. Verwijder de andere browser(s) eens.

Zwaar

Dat is een wel erg zwaar middel. Ik wil bijvoorbeeld Firefox er wel op laten staan omdat sommige sites (Ryanair) niet goed werken met Explorer. Ik zou liever zien dat de keuze niet wordt aangeboden maar standaard en automatisch naar Explorer 10 gaat.

Snap ik, maar welke moeite kost het om Firefox even te verwijderen, dan te kijken hoe de machine zich gedraagt om vervolgens Firefox weer te installeren?

Dat is waar! Goed punt.
Een reactie op je back-up advies: Ik heb voor € 100 per jaar op Dropbox 1TB ruimte. Daar heb ik genoeg aan voor al mijn foto's, belangrijke bestanden etc. En de kans dat er in die Cloud iets verloren gaat is nu veel kleiner dan die op een externe HD en/of een NAS. En de synchronisatie verloopt uitstekend. Je kunt per map kiezen op welke computer (Desktop of Notebook) die moet worden gesynchroniseerd. In eerste instantie, bij het inrichten van de 1TB, is het wel van belang welke uploadsnelheid je hebt. Glasvezel is dan veel sneller dan kabel.

Grotendeels met je eens maar toch had en heb ik helemaal niets met cloud(s)opslag. Gelukkig zijn er meerdere smaken zodat ieder kan doen wat hij / zij het handigste vindt.

Laatst bewerkt:
Ik kan niet goed beoordelen of deze topic overeenkomt met het probleem. Wellicht wil gast0225 hier eerst naar kijken.

Lijkt hetzelfde probleem, maar om zomaar in het register te gaan wroeten is niet mijn ding. Reden? Ik heb van registersleutels en het veranderen daarvan niet genoeg kennis om dat aan te bevelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan