steeds maar plus min 5 seconden internetverbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Diemaco

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2009
Ik heb een raar probleem met mijn internetverbinding. Steeds als ik met het wifi netwerk verbind heb ik zo'n 5 seconden internet, waarna ik een geel driehoekje met uitroepteken over mijn wifi icoontje rechtsonder krijg: geen internet meer. Als ik de verbinding dan verbreek en opnieuw verbind heb ik opnieuw 5 seconden internet waarna het weer ophoudt. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen? Alvast bedankt!

Beetje weinig informatie.

- Welk apparaat gebruik je?
- Welk besturingssysteem gebruik je?
- Zelfde probleem op andere apparaten?
- Drivers up-to-date?

Ah, excuus. Ik heb windows 7 en het probleem is alleen aanwezig op mijn pc, niet op de telefoon waarmee ik deze berichten post. Ik kom er echter net achter datde ethernet-controller niet geinstalleerd is. Ik heb mn pc net geformatteerd. Zal daar mee te maken hebben? Ik heb echter wel al zo lang internet gehad dat ik gpu drivers bijv. Kon downloaden. Toen hhad ik dus wel internet, uur geleden.

Oke, dan moet je inderdaad misschien even je drivers nalopen, op de website van de fabrikant van je PC.

Ik heb op het moment dus inderdaad geen drivers van mijn moederbord. Probleem is alleen; hoe krijg ik die er op zonder internet? Ik heb geen driver cd meer..

Download ze op een andere computer, en verhuis de installatie bestanden naar je PC met een USB-stick bijvoorbeeld. Download bijv. alleen de netwerk-drivers, installeer die en download vervolgens (als het werkt ;)) de andere drivers gewoon via de PC.

Via een PC die wel internet heeft even op een USB stick zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan