Steeds muziek door mijn boxen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ferreman

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2007
Haidihow,

het is al heel lang zo maar er komt uit mijn boxen, die aangesloten zijn op mijn computer, steeds muziek. De computer staat alleen maar aan en is nergens aan't downloaden of wat dan ook. Volgens mij is het een radio zender maar er staat er geen op.....:shocked:
Zelfs druk ik op mijn toetsenbord op "mute" dat de muziek normaal niet meer mag te horen zijn, speelt hij gewoon verder.
De muziek die je hoort is een soort van trance of house vermoed ik en is uiteraard wel heel stil, je hoort het bijna niet, maar wel lastig als je koptelefoon op je oren staat...
En nu aan jullie, hoe komt dit??:o

Laatst bewerkt:
wireless boxen of bedraad ?
is het altijd zo geweest of sinds kort?

als je boxen ergens anders op aan sluit heb je er dan nog last van ?

wireless boxen of bedraad ?
is het altijd zo geweest of sinds kort?

als je boxen ergens anders op aan sluit heb je er dan nog last van ?

Ze zijn bedraad en het is toch al zeker een jaar of zo, maar ja die paar keren dat je er op let....op den duur geraak je eraan gewend.....
Als ik ze ergens anders op aansluit is het gedaan, dus ik vermoed dat ze ergens via internet verbinding hebben....
Wat ik ook heb is om de 10 minuten een storing door mijn boxen....

als je wilt uitlsuiten of het van het internet komt moet je gewoon even je firewall al het verkeer laten blokken, als het dan stopt dan weten we in ieder geval dat hij ergens verbinding mee maakt om die muziek binen te halen en zijn we weer eens tukje verder ;)

als je wilt uitlsuiten of het van het internet komt moet je gewoon even je firewall al het verkeer laten blokken, als het dan stopt dan weten we in ieder geval dat hij ergens verbinding mee maakt om die muziek binen te halen en zijn we weer eens tukje verder ;)

Heb ik net gedaan maar hij blijft spelen. Ik dacht ik zet de computer uit, en wat hoor ik : da ding speelt nog muziek???:confused::eek::eek:

Eigenlijk heel simpel, er zit een radiozender in de buurt (piraat?). De ingebouwde versterker van je boxen ontvangt het signaal en dat hoor je zachtjes door de luidsprekers.

Eigenlijk heel simpel, er zit een radiozender in de buurt (piraat?). De ingebouwde versterker van je boxen ontvangt het signaal en dat hoor je zachtjes door de luidsprekers.

Iets aan te doen?? En wat bedoel je dan met piraat??

Radiopiraat: iemand die illegaal muziek uitzendt / een uitzending verzorgt. Ik vrees dat van jouw kant er weinig aan te doen is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan