Al een hele tijd ben ik opzoek naar een oplossing voor onderstaand ongemak. Ik heb heel internet afgestruind maar kom niets tegen. Wellicht heeft iemand hier tips?
Voorbeeld situatie;
- Ik ga een advertentie plaatsten op markplaat en wil daarbij een foto toevoegen
- dan opent een popup en moet ik naar de locatie gaan waar de foto staat
- 1e ongemak; ik zie geen plaatjes maar titels-> als ik dit verander via Beeld, dan gaat het goed maar bij de volgende keer dat het venster komt staan er weer alleen titels
- 2e ongemak; dat voorbeeld venster
- 3e ongemak; de grootte van het venster-> tig keer groter gemaakt maar hersteld zich steeds weer naar een klein venster.
- 4e en laatste
Als ik een nieuwe foto ga uploaden moet weer helemaal die locatie opzoeken waar de foto's staan.
Is dit alles ''te maken'' ?
Alvast bedankt voor het lezen!

Voorbeeld situatie;
- Ik ga een advertentie plaatsten op markplaat en wil daarbij een foto toevoegen
- dan opent een popup en moet ik naar de locatie gaan waar de foto staat
- 1e ongemak; ik zie geen plaatjes maar titels-> als ik dit verander via Beeld, dan gaat het goed maar bij de volgende keer dat het venster komt staan er weer alleen titels
- 2e ongemak; dat voorbeeld venster
- 3e ongemak; de grootte van het venster-> tig keer groter gemaakt maar hersteld zich steeds weer naar een klein venster.
- 4e en laatste

Is dit alles ''te maken'' ?
Alvast bedankt voor het lezen!

Laatst bewerkt: