steeds naar locatie bladeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

compu599

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 sep 2012
Al een hele tijd ben ik opzoek naar een oplossing voor onderstaand ongemak. Ik heb heel internet afgestruind maar kom niets tegen. Wellicht heeft iemand hier tips?

Voorbeeld situatie;

- Ik ga een advertentie plaatsten op markplaat en wil daarbij een foto toevoegen
- dan opent een popup en moet ik naar de locatie gaan waar de foto staat

- 1e ongemak; ik zie geen plaatjes maar titels-> als ik dit verander via Beeld, dan gaat het goed maar bij de volgende keer dat het venster komt staan er weer alleen titels
- 2e ongemak; dat voorbeeld venster
- 3e ongemak; de grootte van het venster-> tig keer groter gemaakt maar hersteld zich steeds weer naar een klein venster.
- 4e en laatste :) Als ik een nieuwe foto ga uploaden moet weer helemaal die locatie opzoeken waar de foto's staan.

Is dit alles ''te maken'' ?
Alvast bedankt voor het lezen!

helpmij_forum.jpg

Laatst bewerkt:
1. Je moet bij je mapopties zijn. Dus in je verkenner de map openen en links boven aan naar organiseren gaan en dan naar map en zoek opties en dan naar weergave. Daar kan je d.m.v. vinkjes aangeven hoe de bestanden getoond moeten worden.
2. Snap niet wat je bedoeld!?
3. Tot zo ver ik weet openen zulke dialoog vensters alleen geminimaliseerd.
4. Dat lijkt mij logisch want ( simpel gezegd) moet je natuurlijk altijd aangeven waar je bestanden staan. De ene keer is het een foto en de andere keer bijvoorbeeld een Excel bestand om het zo maar te zeggen.Als je gebruik maakt van bibliotheken dan kan je met 1 of 2 klikken naar de juiste map. Gewoon de juiste map opnemen in een bibliotheek.

4. Maak in de map die standaard wordt geopend een snelkoppeling naar de locatie waar je altijd naar toe gaat.
Dat ben je er met eenmaal dubbelklikken.

Bedankt voor de reacties!
Bij punt 2 bedoel ik dat het voorbeeldvenster weg mag. Dit doe ik steeds instellen maar hij komt steeds weer terug.
Ik doe het via Organiseren-indeling

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan