Steeds opnieuw foutmeldingen bij Adobe

Status
Niet open voor verdere reacties.

lauwkuh89

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2010
Ik word af en toe helemaal gek van mijn nieuwe laptop.
Sinds ik er Adobe op heb staan geeft hij allerlei rare foutmeldingen, dit deed hij eerder bij Java ook al en ik zou bij God niet weten wat ik hiermee aan moet, het is ******vervelend en hij hoeft niet geüpdated te worden want daar heb ik net voor gekeken.

Ik kan zogauw niet zeggen wat voor foutmelding het is want ik ben zo stom om niet eens even een screenshot ervan te maken, ik gebruik Adobe nóóit eigenlijk, alleen om mijn telefoonrekening 1 keer per maand te bekijken en Flash Player voor Youtube omdat ik daar mijn lievelingsmuziek in heb staan.
Dus als ik Adobe eruit gooi ben ik wel van die meldingen af maar kan ik bovenstaande dingen niet meer en daar zit ik ook niet op te wachten...

Kan iemand mij alsjeblief helpen want ik word helemaal knettergestoord van die foutmeldingen!!!!

Ik zou toch op een of andere manier proberen de foutmelding te omschrijven of een printscreen te plaatsen, zodat ik of andere mensen jou misschien verder kunnen helpen.

Met de nu aangeleverde info kan niemand iets.

Gedeeltelijke goede oplossing, want hij heeft ook problemen met Flash Player, dus er moet wel degelijk iets aan de hand zijn dat opgelost moet worden.

Zolang we niet weten wat de foutmeldingen zijn is het gissen geblazen,misschien krijgt TS wel meldingen dat hij het zaakje moet updaten en negeert hij die meldingen gewoon,ik weet het ook niet.

Zoals ik al eerder zei: hij hoeft NIET geüpdated te worden...

Ik heb hier een screenshot van een van de foutmeldingen,
Naamloos.png

''Kan geen eigenschap of methode benaderen via een verwijzing naar een object dat null is.'' dat is de gehele zin die daar dan staat,
maar wat ik hiermee moet weet ik ook niet, ik krijg dit soort meldingen meerdere keren per dag en klik dan maar op 'doorgaan' ondanks dat ik het voor geen meter vertrouw, maar ik zou niet weten wat ik er anders mee moet...

Jullie wel??

Heb je al 's een spy/malware programma erop losgelaten?
Klik op de link in m'n handtekening.

Ik heb als standaard anti-virus Microsoft Essentials, kan het zijn dat die daar gewoon overheen kijkt dan?

Ja hoor,dat zou best kunnen zet nooit alles op één paard.Had hier vorige week 'n laptop waarWindows Defender 1 trojan herkende én verwijderde (na updaten v.h. programma) en Mbam er nog eens 18 vond en verwijderde.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan