Steeds unreadable disk

Status
Niet open voor verdere reacties.

janeejanee

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 feb 2008
Hoi allemaal,

Een weekje terug heb ik mijn xbox laten ombouwen, een benq lezer.
Dus ik ben gaan proberen zelf mijn spellen te branden, dus ik heb ze gedownload en verbatims DL gekocht. Daarna imgburn gedownload, de D0 ingesteld, het .dvd bestand geselecteerd en hem gebrand op 2X speed. En toch krijg ik steeds de melding dat hij de disk niet kan lezen. Terwijl ik als ik een spel leen van mijn vriend (ook op verbatim) gebrand doet hij het wel. Ligt dit aan de brander? want ik heb 2 branders geprobeert een samsung brander een een brander in een dell laptop. Ook heb ik al 3 verschillende spellen proberen te branden dus daar ligt het niet aan

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen??
alvast bedankt!

vraag is even aan die vriend van je wat voor soort cd's hij gebruikt. het kan namelijk zijn dat je een bepaalt soort cd nodig hebt om de xbox de cd te kunnen laten uitlezen

je gebruikt de goede dvds maar het kan zijn dat je niet de laatste firmware update hebt.
ook kan je beter eerst kijken wat voor brander je hebt voordat je er een dvd in stopt en gelijk gaat branden, je moet een brander hebben die dual layer branden ondersteunt.
verder brand ik altijd spellen op de 2.4 snelheid maar voor het hele proces moet je deze lijst volgen:
http://www.xbox360spellenbranden.nl/tutorial.html

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan