Steeds weer opnieuw inloggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lerosa

Meubilair
Lid geworden
23 jul 2001
Berichten
5.159
Hallo,

Ik heb Windows XP en sinds kort moet ik me elke keer als ik mijn Hyvespagina open opnieuw inloggen, terwijl ik een vinkje bij onthouden zet.
Wie weet waar dit aan kan liggen.... wordt er een beetje moe van :p
Bij andere sites heb ik daar geen problemen mee.

Iemand een idee? waar het aan kan liggen?

Alvast bedankt voor eventuele reacties.:thumb:
 
Verwijder je je cookies? want anders moet je dat niet meer doen:D
 
Ja lekker, als ik mijn cookies verwijder dan moet ik overal weer opnieuw inloggen.. en ik weet niet of ik alle inlog gegevens nog weet.:rolleyes::confused:
Kan het niet op een andere manier?
 
Voor zover ik weet werken die onthoud of herrinner mij vinkjes allemaal op cookies dus zodra je ze verwijdert ben je ze kwijt maar welk browser gebruik je?
 
Iedereen die ik ken en hyves gebruikt heeft dit nu, ligt aan hyves. niet aan je browser of aan je instellingen.
 
Dat zou inderdaad ook kunnen ja dat het aan Hyves ligt... heb er anders niemand over gehoord.
Tis niet anders.. gaat misschien wel weer over.

In ieder geval allemaal bedankt voor de antwoorden :thumb:
 
Noiu had ik mijn cookies verwijderd... maar het hielp bij Hyves helemaal niks.

Nu heb ik het probleem dat ik mijn laptop gisteren heb uitgezet, en vanmorgen weer aan gezet en toen bleek dat hij nu uit zichzelf weer eens cookies is gaan verwijderen, hoe kan dat nou weer???
 
Ze hebben het weer op orde bij hyves nu inderdaad, ik gebruik firefox 3 beta 5, en daar kun je dat instellen bij bewerken->voorkeuren->privacy.
 
Hyves lijkt inderdaad weer goed te zijn, ben nu al een paar uur ingelogd gebleven :p

Nu hopen dat al mijn andere inlog gegevens ook weer vast worden gehouden.
 
Zoals het er nu naar uit zit, is alles weer goed op mijn laptopje :thumb::)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan