Steekt de 9 Cell batterij in de Dell uit?

• Onderwerp starter Onderwerp starter St17
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

St17

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2005
Ik wil een Dell Studio 15 kopen met een 9 cell batterij ipv een 6 cell batterij. Nou vroeg ik mij af of deze batterij erg gaat uitsteken of niet? Ziet dit er lelijk uit? Weet iemand ook hoe lang de 6 cell batterij en de 9 cell batterij meegaan?

Bedankt!

Hier ben ik idd ook wel benieuwd naar.
In mijn geval de Vostro 1320 welke standaard een 4 cell heeft, maar waar je ook voor een 6 of 9 cell kunt kiezen. Passen die gewoon in de laptop of gaat dat uitsteken?

Ik weet niet als de 9cells uitsteekt maar ik heb net mijn nieuwe dell studio 15 met een 6cells batterij en de batterij gaat een kleine 4 uren mee dus een hele verbetering voor mij want mijn vorige acer 17 inch ging de batterij maar 1.5 uur mee ...

Bedankt voor je reactie!

Ik ga Dell volgende week over de batterij bellen. Deze week door geen tijd voor gehad.
Jammer dat deze week de acties veel minder zijn.
Ik wil ook nog weten hoe lang de batterij meegaat en hoe zwaar de laptop dan geworden is. Toch gek dat ze dit allemaal niet vermelden op de website.

Ik heb even gebeld en de 9 cell batterij steekt aan de onderkant en achterkant uit. Naar mijn mening erg lelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan