Ik ben een low sence-gamer die al 8 jaar met de "Logitech Premium Optical" speelt. Ik vraag me af of het verschil van kwaliteit in gamen door een optical- of laser muis een groot verschil is? Kan er iemand eventueel zijn ervaring van één van deze twee muizen geven?
Ik lees ook dat de Ikari verschillende technologieën heeft om de muis stabieler te houden, maar is dit werkelijk het geval of hebben deze technologieën een eigen wil?
Is het belangrijk om een ergonomische muis te hebben? Ik neem mijn muis vooral in palmgrip maar ik klik op mijn muis met mijn vingertoppen. Tijdens het game hef ik mijn muis vaak op met mijn pink, duim en lichtjes met mijn ringvinger.
De Ikari
De Kinzu
-------------
Logitech Premium Optical
Ik lees ook dat de Ikari verschillende technologieën heeft om de muis stabieler te houden, maar is dit werkelijk het geval of hebben deze technologieën een eigen wil?
Is het belangrijk om een ergonomische muis te hebben? Ik neem mijn muis vooral in palmgrip maar ik klik op mijn muis met mijn vingertoppen. Tijdens het game hef ik mijn muis vaak op met mijn pink, duim en lichtjes met mijn ringvinger.
De Ikari
- Costs : 54 euro
- DPI : 1-3200
- Ergonomisch
- Laser
- Size : 130x83x36 mm
- Weight : 103g
- DPI : 1-3200
- Ergonomisch
- Laser
- Size : 130x83x36 mm
- Weight : 103g