RonaldBeintema
Gebruiker
- Lid geworden
- 14 feb 2010
- Berichten
- 166
Hallo,
Ik heb anderhalf jaar geleden een SteelSeries Xai gekocht, een muis van een kleine 70 euro. Ik ben er tot op heden zeer tevreden mee geweest, alleen heeft zich vorige week een probleem voortgedaan. Namelijk de muis is intern naar mijn mening stuk gegaan. Het probleem is dat de muis steeds disconnect, hierbij hoor je het usb-disconnect geluid van windows ook bij. Ik heb de muis op andere pc's thuis ook geprobeerd, maar niks hielp. Ook heb ik alle drivers opnieuw geherinstalleerd, denk hierbij aan de usb-drivers en muisdrivers etc.
Mijn vraag is dus nu wat moet ik doen? Steelseries geeft een garantie van 2 jaar op al hun producten binnen Europa, hier valt hij dus nog onder. Echter weet ik niet of ik deze garantie bij de retailer of Steelseries moet claimen.
Groeten,
Ronald
Ik heb anderhalf jaar geleden een SteelSeries Xai gekocht, een muis van een kleine 70 euro. Ik ben er tot op heden zeer tevreden mee geweest, alleen heeft zich vorige week een probleem voortgedaan. Namelijk de muis is intern naar mijn mening stuk gegaan. Het probleem is dat de muis steeds disconnect, hierbij hoor je het usb-disconnect geluid van windows ook bij. Ik heb de muis op andere pc's thuis ook geprobeerd, maar niks hielp. Ook heb ik alle drivers opnieuw geherinstalleerd, denk hierbij aan de usb-drivers en muisdrivers etc.
Mijn vraag is dus nu wat moet ik doen? Steelseries geeft een garantie van 2 jaar op al hun producten binnen Europa, hier valt hij dus nog onder. Echter weet ik niet of ik deze garantie bij de retailer of Steelseries moet claimen.
Groeten,
Ronald