Steelseries Xai doet het niet meer :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

RonaldBeintema

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2010
Berichten
166
Hallo,

Ik heb anderhalf jaar geleden een SteelSeries Xai gekocht, een muis van een kleine 70 euro. Ik ben er tot op heden zeer tevreden mee geweest, alleen heeft zich vorige week een probleem voortgedaan. Namelijk de muis is intern naar mijn mening stuk gegaan. Het probleem is dat de muis steeds disconnect, hierbij hoor je het usb-disconnect geluid van windows ook bij. Ik heb de muis op andere pc's thuis ook geprobeerd, maar niks hielp. Ook heb ik alle drivers opnieuw geherinstalleerd, denk hierbij aan de usb-drivers en muisdrivers etc.

Mijn vraag is dus nu wat moet ik doen? Steelseries geeft een garantie van 2 jaar op al hun producten binnen Europa, hier valt hij dus nog onder. Echter weet ik niet of ik deze garantie bij de retailer of Steelseries moet claimen.

Groeten,
Ronald
 
je moet de garantie bij de retailer claimen, want daar heb je de muis gekocht en die moeten het maar verder regelen met steelseries.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan