steets weer ban hammer has been sproken in codbo2

Status
Niet open voor verdere reacties.

ido435

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2010
hallo

ik wordt na loop van tijd gek van die waarschuwing dat ik cheat terwijl ik het helemaal niet doe
ik heb in een week tijd meer dan 60 waarschuwingen gehad dat ik aan het cheaten ben of hacks gebruik. terwijl ik het niet doe.
wat kan ik er aan doen om deze meldingen minder te krijgen.

bij voorbaard bedankt

groet ido

ik heb het bekeken en op dit moment zijn ze niet aanwezig bij hun kantoor
dus ik zal tussen Amerikaanse tijd 11:00 a.m. en 07:00 Pm moeten kunnen spreken
dit staat er
[SQL]Chat is currently offline. Regular chat hours are 11:00 a.m. to 7:00 p.m. (PT) 7 days a week.
[/SQL]

bedankt voor de tip ik zal laten weten als het is gelukt
ps
is het verstandig om te bellen als hun de kosten betalen voor het gesprek maar moet ik dan ook mijn eigen kosten betalen om naar het buitenland te bellen?

Laatst bewerkt:
Ja dat klopt, volgens mij zitten ze in Californie en dat is 9 uur vroeger dan lokale tijd...
Ik denk dat je net zo ver komt op de chat als dat je belt en je betaald sowieso tot de grens.

ik ga gewoon voor de chat dan blijf ik wel half slapend voor de pc hangen en als ik bel dan betaal ik ofzo 1.50 per min boven op mijn abb kosten dus dat wordt te duur ik ga nog ff uit zoeken als ze een e-mail adres hebben
ik stuur hier wel een bericht heen
http://www.activision.com/atvihub/contactus.do?site=en_US

ik heb nu ook hun adres en ze zitten hier
ocean park boulevard
santa monica califorina

dus je had het goed dat ze in Californië zitten

ik heb nu ook een ned nummer gevonden van hun dus daar ga ik naar toe bellen om 11 uur ned tijd

Laatst bewerkt:
ik heb contact opgenomen en ze hebben gezegd
dat ik geen zorgen hoef te maken over het probleem dat zich er afspeelt.
en dat het wordt opgelost dat ik zo veel waarschuwingen heb gekregen. en dat halen ze van de lijst af ( de echt overtredingen niet)

bedankt voor je hulp Spaarie

Kijk eens aan! Doen ze toch nog iets goed die uitbuiters ;)

en dat het wordt opgelost dat ik zo veel waarschuwingen heb gekregen. en dat halen ze van de lijst af ( de echt overtredingen niet)
Heb je overtredingen staan dan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan