StefanoMaffia

Status
Niet open voor verdere reacties.

StefanoRe

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2011
Hallo allemaal,
Ik heb net een nieuw maffia spel aangemaakt genaamd 'Crime2Go'. Maar ik heb niet genoeg leden. Dus willen jullie je op mijn spel aanmelden a.u.b? Als nieuw lid krijg je geheel gratis 5.200.000 cash en- bankgeld. Ook nog eens 36 uur bescherming en 15 dagen VIP. Meld je nu snel aan op http://www.stefanomaffia.tk/. Ik hoop dat je het leuk vind en leden helpt verzamelen voordat ik het spel moet sluiten!! Heb je vragen, tips, opmerkingen of suggesties? Een reactie is altijd welkom ;)

Groetjes,
Stefano

Laatst bewerkt:
Hoi, ligt het nou aan mij of bestaan er al 1000 van die spellen die allemaal precies op elklaar lijken??:o

Het hele internet staat al vol met dat soort maffia spellen. Het is leuk om te kijken hoe het is om je eigen spel te beheren, maar misschien kun je beter echt je eigen spel maken i.p.v. een maffia spel te lenen/kopen bij sites zoals www.mijnmaffia.nl.

Als je echt je eigen maffiaspel maakt, dat je zelf (of met vriendin) gemaakt hebt, zul je ook veel meer bezoekers aantrekken, omdat het is een keer wat anders is dan die standaard 'zooi' van bovengenoemde website. Ook kun je dan alles helemaal aanpassen aan je eigen ideeën en niet alleen de kleur en wat tekst.

Een voorbeeld van een maffia spel dat helemaal zelf geschreven is, is www.barafranca.nl (het is geen reclame, alleen maar een voorbeeld) ik speelde dat spel wel eens als ik mij verveelde, maar het is echt een heel stuk beter dan die standaard spellen.

Hopelijk bedenk je je, en ga je je eigen maffiaspel maken ^^ dan zal ik me zeker registreren.

Groetjes
Milenko

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan