Stekkerdoos met usb

Status
Niet open voor verdere reacties.

3lit3

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Voor ik dit bericht ga typen wil ik even mededelen dat ik weet dat dit eigenlijk hier niet hoort maar helaas kan ik nergens anders op internet mijn antwoord vinden. Ik hoop dat de moderator dit even door de vingers kan zien?

Goed, ik heb een vraag over het volgende:
een (lange) tijd geleden zag ik, volgens mij in de computer idee, een artiekel over een stekkerdoos zoals we hem allemaal kennen. Echter kon je deze ook aansluiten op de computer (via USB).

weet iemand hier meer over en kan mij eventueel vertellen waar ik dit kan verkrijgen?

groeten, 3lit3.

Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien zo

Wat kan en mag je met die stekkerdoos dan doen.
beschrijf dat eens

even denken...

Deze zou dan ingesteld kunnen worden dat bijvoorbeeld de verlichting tussen 19:00 en 23:00 aangaat en dergelijken. reuze handig voor tijdens de vakantie en voor de luie huis man/vrouw :p .

zeker wordt het interesant in de toekomst met windows vista als de computer met de stem bediend kan worden, vooral hiervoor is het interessant. zo kan de verlichting op commando aan/uit gaan.

Let wel dat ik dan eerst dat apparaat moet hebben, deze stekkerdoos. ik dacht dat dit vooraan in het blad stond, na de inhoudsopgave.

Laatst bewerkt:
Gewoon wat tijd schakelaars er tussen zette ,kosten ook niet meer zoveel

Even flauw doen....

Gewoon wat tijd schakelaars er tussen zette ,kosten ook niet meer zoveel

ja ik weet dat de oplossing zo simpel kan zijn, maar dan kan ik nog steeds niets doen met mijn stem ;) .

Gevonden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik dacht dat ik em nooit meer terug zou vinden maar daar is ie dan!

Dit apparaatje, genaamd Gembird Silvershield powermanager, heb ik gevonden in computer idee 14/05 (das een tijdje geleden ;) ). Hier krijgt hij een slecht cijfer (storings gevoelig) maar ik heb gezocht op internet en ze hebben het apparaatje flink verbeterd (kinder beveiliging en nog veel meer). Ook kan dit een apparaat starten bij bijvoorbeeld het starten van Windows Live Messenger (lekker kopje thee erbij :P ).

De reden dat ik het niet kon vinden was omdat het niet voorin stond, maar in het deel "Vers besproken".

Ik dank jullie hartelijk voor het helpen.

Groeten 3lit3.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan