Stekkers niet ingestoken???

Status
Niet open voor verdere reacties.

GooGooJansen

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2006
Hallo, ik heb een moederbord (ASUS A8N5X) en er zijn een paar kabeltjes van een microfoon en koptelefoon aansluiting voorin niet ingestoken. Mijn vraag is nu: waar moeten die nu in????

Alvast bedankt.;)

Volgens mij achter in je geluidskaart horen deze stekkers in te zitten.

dat weet ik maar als ik dan een koptelefoon in wil steken moet ik helemaal achter de computer in de kast (daar heb ik geen zin in, om die kabels te wisselen).:thumb: van de boxen en de koptelefoon

Laatst bewerkt:
Je hebt op het moederbord een FP_AUDIO aansluiting zitten (vlak achter de externe aansluitingen van het moederbord) Daar horen deze op aangesloten te worden, zie ook pagina 1-28 van de manual.

dat weet ik maar als ik dan een koptelefoon in wil steken moet ik helemaal achter de computer in de kast (daar heb ik geen zin in, om die kabels te wisselen). van de boxen en de koptelefoon

Als jij een Frontpanel hebt met een "AC97 aansluiting" is het een kwestie van die aansluiting dus intern te bevestigen en dan werkt alles gewoon op het frontpanel en hoef je niets te wisselen, sterker nog, als je de hoofdtelefoon inplugt schakelen automatisch de speakers uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan