Stekkers videokaart naar voeding zijn te kort.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Highlight

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2009
Hallo,

Ik heb vandaag alle onderdelen van mijn PC binnengekregen. Ik ben dus nu bezig gegaan met het assembleren van de PC, echter kom ik er nu achter, dat de kabels die uit mijn videokaart (ATI Radeon 4890) naar de voeding moeten, te kort zijn. Zijn er ook ergens verleng stukjes te krijgen of langere kabels zodat ik wel bij mijn voeding kan komen?.

En zoja, hoe heten deze verlengkabels en waar kun je die kopen?

Hopelijk kan iemand van jullie mij helpen, want zo kan ik dus niets met die videokaart.

Welke voeding en welke kast heb je dan?

Ok het is al opgelost.. ik ben even niet zo slim geweest. Bij de voeding zitten allemaal van die verleng stekkers zegmaar, en iemand had me al even geholpen. In die videokaart zitten 2 van die 6 pins uitgangen zegmaar en die moet je naar je voeding doen, nu zitten er bij de voeding allemaal kabels waarmee je de kabels van de videokaart kunt verlengen, en je ook nog een geschikte 'stekker' krijgt om in de voeding te steken. Ik moet namelijk allemaal van die vork achtige stekkers in de voeding steken, en die zaten ookal niet aan de videokaart stekkers vast.

Ok het is misschien niet te begrijpen, maar het werkt zo wel iniedergeval!

Ohja, de voeding is: http://www.azerty.nl/0-1073-35577/coolermaster-real-power-m520-m.html

Laatst bewerkt:
Ik zag dat ik die CM had geadviseerd en ik kon me al niet voorstellen dat die te korte kabels zou hebben :)
Mooi dat het opgelost is!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan