Stem over cookies

Status
Niet open voor verdere reacties.

DStef9

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2011
Wanneer ik IE8 opstart krijg ik regelmatig een elektronische stem te horen, die me vertelt hoe ik mijn cookies moet verwijderen en het cache geheugen kan leegmaken. Aangezien ik mijn cookies regelmatig verwijder en de geschiedenis altijd 1 dag laat bestaan, vraag ik me af waar dit vandaan komt.
Intussen heb ik virus- en spywarescanners hun werk laten doen, maar het geluid blijft. Weet iemand wat hier tegen te doen is?

:) Misschien bij jou die moet je uitschakelen ?? :(
qwy747.jpg

----------
P.S. kan je misschien in taakbeheer of msconfig achterkomen ...hoe heet die stem/activiteit ?? :D ??

Laatst bewerkt:
Ik verplaats de vraag naar een betere sectie, waar je al uitkomt door de link in de e-mail.

Bedankt voor je snelle antwoord. Helaas stond het vinkje daar al uit. Ook bij taakbeheer of msconfig word ik niet veel wijzer. De meeste bestanden ken ik en wat ik niet kende heb ik door google gehaald.

Voor de zekerheid heb ik een screenshot bijgevoegd... (je weet tenslotte maar nooit!)

44092639.jpg

:( Neh zo kan niets helpen in taakbeheer kan ik nie zo snel zien of iets op een audio-gesproken activiteit lijkt ..:confused: zie ik iets van google toolbaar misschien is dat wat zou kunne zijn weet niet, ik houd' namelijk niets wat op toolbaar's van een of ander site luid ..:( hier zou misschien iemand anders nu met een tip over moeten komen ....:o

Google Toolbar klopt, ja. Die zal ik eens uitzetten.
Er is geen pop-up bij het geluid. Het fragment speelt zich gewoon af en houdt dan weer op. Ondertussen kan ik gewoon doorwerken.

:( Die moet je niet uitzetten....maar zeer goed verwijderen ( uit register sporen zelf's ook :( ) :thumb:
---------------
Dus je pop-up wel hebt tijdens geluid ??? :( maar je weet toch niet hoe die activiteit heet ?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan