stemknoppen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tunica

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2008
Beste helpers,
Ik wil u graag het volgende vragen over outlook,dus niet Outlook Express.Als ik een nieuw bericht open en daar in tekst in voer en dan klik op de knop Berichtopties dan zie ik een o.a een optie die ik aan kan vinken met de naam Stemknoppen gebruiken.Ik heb werkelijk geen idee waarvoor ik dat kan gebruiken en wat het is.Is er iemand die het mij op een eenvoudige manier zou kunnen uitleggen,waarvoor mijn dank.Afz: Tunica/Sjaak

Steknoppen zijn letterlijk knoppen om te stemmen.
Zo zijn standaard opties als

ja / nee / misschien

mogelijk, maar je kunt ook aangepaste tekst gebruiken om te stemmen.

Waartoe het dient?

Stel dat je iets organiseert en je wilt vooraf weten of er veel mensen naartoe zullen komen. Voeg een stemknop toe en de mensen kunnen reageren middels die stemknop.

Geachte Pasja,
Weer mijn dank ik heb het begrepen.U weet vast veel van de pc af.Bent u nu een medewerker van helpmij of gewoon iemand die ook lid is van helpmij en die op die manier andere mensen helpt?Ik sla uw antwoorden op zodat ik ze niet vergeet,ik heb doordat ik een ongeluk heb gehad moeite om dingen te onthouden.Vriendelijke groet tunica/sjaak
Steknoppen zijn letterlijk knoppen om te stemmen.
Zo zijn standaard opties als

ja / nee / misschien

mogelijk, maar je kunt ook aangepaste tekst gebruiken om te stemmen.

Waartoe het dient?

Stel dat je iets organiseert en je wilt vooraf weten of er veel mensen naartoe zullen komen. Voeg een stemknop toe en de mensen kunnen reageren middels die stemknop.

Ik ben net zo'n gewone gebruiker als u dat bent. Sommige onderwerpen heb ik mij wat in verdiept en daarom kan ik soms andere mensen wat advies geven.
Andere ondwerpen zoek ik voor mensen in Google op en maak zodoende gebruik van de op het W W W aanwezige kennis van velen.

OneNote

Hallo Pasja,
Totaal onverwachts heb ik de knop OneNote in Internet Explorer gevonden.Ik hoop dat ik nog op tijd er mee ben en u de moeite heb bespaard om mij te helpen er mee.Vriendelijke groet Tunica/sjaak
Ik ben net zo'n gewone gebruiker als u dat bent. Sommige onderwerpen heb ik mij wat in verdiept en daarom kan ik soms andere mensen wat advies geven.
Andere ondwerpen zoek ik voor mensen in Google op en maak zodoende gebruik van de op het W W W aanwezige kennis van velen.

Hallo Pasja,
Nog weer even een vraag over OneNote.Als ik u te veel vraag zeg het gerust hoor.Computeren is een van mijn grootste hobbys vandaar dat ik u het vraag.Flora en fauna is mijn andere hobby,wanner ik op dit laatste wat terug kan doen dan hoor ik dat graag.
Nu mijn vraag aan u: Ik lees in OneNote het volgende

· U kunt gegevens op een website als tekst naar OneNote 2007 kopiëren. Als u Windows Internet Explorer gebruikt, zoek dan de knop OneNote op de werkbalk. Selecteer de gegevens die u wilt kopiëren en klik op deze knop om de gegevens over te brengen naar de sectie Losse notities van OneNote 2007.

Ik begrijp dit alles wel maar ik heb gezocht naar de knop OneNote in Internet Explorer maar kon hem niet vinden.Kunt u mij vertellen waar ik hem kan vinden of doe of begrijp ik iets verkeerd misschien?Weer mijn hartelijke dank.Groet Tunica/Sjaak

Laatst bewerkt:
Klik eens op het menu extra en zie daar staan:

"Verzenden naar One Note".

OneNote

Klik eens op het menu extra en zie daar staan:

"Verzenden naar One Note".
Bij mij zie ik dat niet staan maar ik schreef u al dat ik het gevonden heb,rechts bovenaan staan twee pijltjes en als je daar op klikt dan zie je staan Verzenden naar OneNote.
Misschien heeft u een andere versie van Internet Express dan ik (denk ik).Vriendelijke groet Tunica/Sjaak

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan