Stereogeluid op 4 boxen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kenju

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2001
Hallo,

Ik heb een onboard geluidskaart, waar ik een surroundset op zou kunnen aansluiten. Nu wil ik echter een tv aansluiten, waarbij het geluid uit de tv komt. Tegelijkertijd wil ik dat er ook geluid uit de boxen van mijn computer moet kunnen komen. Nu moet ik iedere keer de kabel wisselen, wanneer ik een film wil kijken op mijn tv. Wat ik nu wil proberen, is dat ik voor de computer een opstelling van vier boxen aanhoudt, maar dan in stereo. Dus dat de twee achterste boxen, hetzelfde geluid geven als de twee voorsten. Maar in werkelijkheid zijn deze twee achterste boxen gewoon de boxen van mijn computer, en de twee voorste boxen die van mijn TV. Iemand die weet hoe ik dit voor elkaar kan krijgen, zonder een aparte versterker te gebruiken?

Met de Creative software icm een audigy 2 was het een fluitje van een cent. Maar het gaat nu om een Realtek HD audio-chip en de manager-software is redelijk beperkt in vergelijking met de creative die ik op mijn eigen computer had (immers, sinds Vista is dat feest ook over).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan