stick of kaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jasperik

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2008
ok ik heb een vraagje met een verhaaltje erbij.
ik heb op mijn oude pc altijd COD4 probleemloos kunnen spelen.
ik had dus op mijn oude pc altijd 5 van de 5 strepen en 54MB/ps.(usb)
nu op mijn nieuwe pc heb ik er een netwerkkaart in laten zetten omdat ik dacht dat dit beter zou werken dan z'on stokkie.
nu mag ik al blij zijn als ik 3 strepen heb en al heb ik eens een keer 5 strepen en 54 mb dan nog kan ik COD niet spelen zonder dat ik steeds een connection interrupted bericht krijg.

nou is mijn vraag: werkt een usb stick toch beter dan een interne netwerkkaart of heb ik een heel ander probleem wat mijn spel verkloot?

Laatst bewerkt:
Beste, het probleem kan liggen dat de zend/ontvangst minder is omdat de antenne zich achteraan de pc bevindt. Dit kan het zend/ontvangst signaal sterk verminderen. Indien je de usb stick nog hebt, installeer deze zodanig dat die stick wat vrij staat (door middel van een usb verlengkabeltje) zo kan je uitproberen of je signaal al dan niet verbetert. zo kan je ook eens experimenteren met uw pc wat te draaien met de vaste netwerkkaart je zal zien dat uw signaal verbetert of slechter wordt. Ook de gevoeligheid van de kaart speelt een enorme rol.
Mvg
JP

Laatst bewerkt:
oftewel ikl kan gewoon beter een usb gaan gebruiken.

de pc staat in een compartimentje van mijn bureau dus zal dan wel niet veel onvangen.

(mijn vorige stond op een bureau)

bedankt ik zal wel ff wat gaan testen.

jammer

ok ik heb geprobeerd de usb te installeren maar dat lukte niet omdat de kaart er nog in zat.
dus kaart eruit gehaald en weer geprobeerd maar ik kan met die usb helemaal geen contact maken of uberhaupt iets vinden.
ik heb nou die kaart er maar weer in gezet en ben daar maar weer mee verder gegaan zodat ik in ieder geval internet heb.

nog ideeen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan