• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Stickers vanaf bestellijst printen vanuit excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

kayroan

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2011
Hallo,

Nogmaals een vraag van mij.
Ik heb een bestellijst gemaakt in excel nu wil ik graag vanuit dit bestand stickers printen, zodat wanneer iets besteld is ik gelijk stickers kan uitprinten om de producten te labelen.

Ik wil het graag op een stickervel van Avery type: L6031
In de bijlage is hiervan een sjabloon te vinden.
Verder heb ik nog een voorbeeld bestand bijgevoegd met daarin uitgelegd hoe ik het ongeveer wil hebben.

Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt.

Groeten,
Kay

Bekijk bijlage Voorbeeld Stickers.xlsm
Bekijk bijlage Sjabloon L6031.docx

Er is blijkbaar niemand die echt een antwoord weet.
Een andere vraag is dan of er een mogelijkheid is de kolombreedte in mm of cm aan te passen.

even op google gekeken:

http://office.microsoft.com/nl-nl/excel-help/de-kolombreedte-en-rijhoogte-wijzigen-HP001216383.aspx#BMsetcolwidth

Als u in de weergave Pagina-indeling werkt (tabblad Beeld, groep Werkmapweergaven, knop Pagina-indeling), kunt u een kolombreedte of een rijhoogte opgeven in centimeters. In deze weergave is centimeters de standaardeenheid, maar u kunt de standaardeenheid wijzigen in millimeters of inches (Microsoft Office-knop , Opties voor Excel, categorie Geavanceerd).

Niels.

hartelijk dank het is nu gelukt ik had dit zelf ook gevonden, maar overheen gelezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan