stickers voor binnenkant laptop waar te koop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

deijlrene

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2006
alvast sorry maar ik wist echt NIET waar ik dit moest zetten heb het maar hier gezet.

Ik ben opzoek naar stickers voor mij laptop aangezien die wat kapot aan het gaan is en lelijk aan het worden is, maar de stickers die ik zie zijn allemaal voor de buiten kant. ik zoek eigenlijk juist voor het deel rond mijn toetsenbord en evt rond mijn beeldscherm. wie weet waar ik dit kan halen/bestellen? gaat in dit geval om een packard bell easy note r1904

Ik ben opzoek naar stickers voor mij laptop aangezien die wat kapot aan het gaan is en lelijk aan het worden is, maar de stickers die ik zie zijn allemaal voor de buiten kant. ik zoek eigenlijk juist voor het deel rond mijn toetsenbord en evt rond mijn beeldscherm. wie weet waar ik dit kan halen/bestellen? gaat in dit geval om een packard bell easy note r1904

dan moet je wel het formaat opgeven.

dan moet je wel het formaat opgeven.

heb express het typenummer gegeven,. wet niet preices het formaat dat zou ik even na moeten kijken, maar bestaat het wel dan? en zo ja zijn dit internet winkels ofzo waar ze diverse formaten hebben?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan