Sticky voor sneller opstarten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

winnie de pooh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 okt 2004
Hallo Helpmij!

Misschien is het jullie ook opgevallen dat er de laatste tijd heel veel vragen komen over. 'Hoe laat ik mijn pc sneller opstarten'. Nu leek het mij een heel mooi idee om daar een mooi 'overzichtelijk' topic over te maken.

Met alle tips&trucs die je kan proberen om je pc sneller te laten opstarten.

We hebben dit topic van XP_PC, dat over overbodige opstartitems gaat. Wat een van de manieren is om je pc sneller te laten starten.

Ik zag al berichten komen over dat je start en afsluitgeluiden kan uitschakelen het XP logo.
etc, etc, etc.

Als we in dit topic al onze ideetjes neer zetten en dat uiteindelijk in 1 mooi topic maken hebben we een mooie sticky.

Helaas heb ik niet alle kennis hierover (ik ken maar 2 manieren) en heb ik weinig tijd. Als iemand zich daarvoor zou willen 'opofferen' zou dat heel erg fijn zijn natuurlijk:thumb:

Ik ben benieuwd naar jullie reacties:thumb:
En als het niks is, nou ja dat niet
:o

Laatst bewerkt:
Ik zou eerst aan een mod vragen of hij sticky mag en hem zeker niet in overige software zetten.:confused:

Geplaatst door James007
Ik zou eerst aan een mod vragen of hij sticky mag en hem zeker niet in overige software zetten.:confused:

Nou bij deze? Mod een sticky als we alle tips bij elkaar hebben?

Ja wist even niet zo snel waar ik hem moest plaatsen:o Mijn excuses hiervoor:o

@Elisa. Zou je ons ook willen vertelen hoe je dat doet?:cool: :)

Persoonlijk zou hij het beste staan in software xp denk ik.
Ik zal eens heel lief vragen aan mumzie of ze het wil verplaatsen en de laatste berichten (incl. deze dus:p) wil verwijderen.:love:

James :)

Ik zag al berichten komen over dat je start en afsluitgeluiden kan uitschakelen het XP logo.

Mja.. En voor de 9X bases systems; een minder grote afbeelding op je desktop maakt de PC ook aanzienlijk sneller.

Ik kan nog wel een hele kast opentrekken met tips en truuks..

Altijd handig helpmij.nl voor de beveiliging optimaal gebruik ik altijd www.windos.nl tegenwoordig overgenomen door Deze Club

Mischien ook handig bij je favorieten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan