stienoo.gethost.be

Status
Niet open voor verdere reacties.

stienoo

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2007
Ik heb een site gemaakt http://www.stienoo.gethost.be.
Het is een site over mijzelf en vooral bedoelt om te oefenen in dingen maken (een gastenboek, een forum...)

Maar ik vind de lay-out niet goed, er zit nogal wijnig kleur in vind ik, wil er dus iemand een mooiere lay-out maken, of heb jij een tip, laat maar komen.

(ik kan niets betalen voor die lay-out, ik wil ook geen copirights, het enige wat ik wel wil doen is een banner plaatsen (op de index pagina))

erhm, leuk gedaan, maar de links zijn niet te volgen. De afstand tussen de items is te groot, waardoor hij weer 'inklapt' voordat ik bij de volgende item ben.
(dit kan ook komen omdat ik IE6 gebruik, crack.)

Over lay-outs... tjsa. Google! Google op "free web templates" en je hebt er genoeg. Maar natuurlijk is zelf maken leuker!

V.:thumb:

Ja, het komt denk ik door IE, ik teste mijn site daarstraks nog op school en daar had ik dat ook voor.
Ik denk dat dat komt doordat IE de divs anders intrepreteert (sory als het fout geschreven is) dan firefox.

Ik ga eens rondkijken op google, maar het iritante is dat je dan 1000 lay-outs krijgt met er 5 goede tussen ofz (veel werk om te zoeken)

Ik heb hier een kant en klare layout liggen, die met een paar kleine aanpassingen perfect voor jouw is. Momenteel worden er nog geen afbeeldingen gebruikt, waardoor het bestand lekker klein blijft, maar dit kan natuurlijk veranderd worden. Intresse? Post hier dan even!

Sorry voor mijn lompheid, maar ik vind de site niet mooi. De achtergrond kleur is donker, en dan gebruik je ook nog donkere text. Dit word op die manier zeer onleesbaar.

De andere keer gebruik je zeer felle kleuren, wat ook lastig leesbaar is. gebruik beter een lijst, (google:html lijsten) als je iets op wilt sommen.

Ook vind ik het menu bovenin zeer irritant. Er zit wat ruimte tussen de dropdown links. en als ik daar overheen ga met mijn muis, klapt het menuutje weer in. Hierdoor word ik gedwongen heel panisch door het menu te gaan met mijn muis, maar dan nog werkt het niet goed. Als je zorgt dat de ruimtes daar tussen kleiner worden is het prima, want het is een prima dropdown menu.

Hier stop ik mijn gezeik en ik hoop dat je er wat aan hebt :)

Gr Robbin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan