stille dvd speler gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

headlight

Banned
Lid geworden
27 mrt 2013
Berichten
472
zoals sommige allicht al weten, het valt bijna niet in woorden uit de drukken wat voor ontzettende haat ik koester tegen herrie in mijn pc.

inmiddels heb ik alles al weten aan te passen naar mijn wensen, maar de laatste verschrikking heb ik nog niet kunnen trotseren;

de dvd brander.


wat is nou een echt stille? hij mag best wat lawaaiig zijn als ie aan het branden is, of als een game even opstart, maar als ik een dvd kijk, dan wil ik in rustige scenes niet continu die dvd speler erboven uit horen.
 
Je kunt de inhoud van je DVD (map VIDEO_TS) ook naar je HDD kopiëren en hem daar vandaan afspelen.

Groeten Marcel
 
Los van de opmerking in het vorige bericht (wat ik een heel goede opmerking vind, want dan ben je idd. van de herrie af) is geluidsproductie natuurlijk een persoonlijke ervaring. Zo heb ik een extern brandertje voor mijn netbookje dat geen dvd drive bezit en dat externe dingetje maakt minder lawaai dan de blue ray brander die in mijn 'grote' laptop zit, maar of het geluid van dat externe brandertje binnen jouw 'grenzen' blijft, dat is natuurlijk niet te beantwoorden.

Jouw vraag is pas goed te beantwoorden als jij een exacte hoeveelheid decibels opgeeft waar het ding onder moet blijven.
 
Laatst bewerkt:
bedankt, ik zal ook zeker even naar de asus kijken,

puur in db(a) opgegeven bij de fabrikant; mijn pc zal normaal niet meer dan 30db(a)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan