Hey allemaal,
Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een stille pc upgrade, Ik heb zoveel kasten op het internet gevonden dat ik niet meer verder kom :S
Ik heb als cpu fan en psu gevonden,
cpu fan: thermalright ultra 120 extreem
psu: de Seasonic S12 600W, of Corsair HX-620 620W
Echter past die cpu fan niet in alle kasten
(is namelijk 16cm hoog. en de plaat waar je moederbord op ligt is meestal ook 1 cm hoog. en een 250mm koeler is rond de 3cm dik, de risico dat het niet past in een kast die maar 20cm breed is ga ik niet nemen)
Nu vroeg ik mij af of jullie misschien stille kasten weten. het liefst met fan controller en 1 of 2, 250mm fans. Hij moet dus ook iets breder zijn dan 20cm. Een volledige geïsoleerde kast mag ook maar wel met voldoende mogelijkheid tot koelen. De clio twin engine past niet onder me bureau dus die valt al af. daarnaast heb ik nog 2 kasten gevonden.
1) de aerocool extremengine. enige probleem is dat het waarschijnlijk net niet past met de cpu koeler. voor de rest wel mooie kast met fan controller voor 3 fans.
2) antec p182 daar past de cpu fan wel maar heb ik geen fan controller erbij.
3) artic 900: ook net 20cm breed. gaat dus waarschijnlijk niet passen.
Ik hoop dat jullie wat meer behuizingen weten. er zit echter wel een prijskaartje aan.
De Cooler Master Stacker 830 is een beetje te duur
. liefst een kast van maximaal rond de 130 euro. die niet langer is dan +/- 55 cm, stil is en mijn hardware goed koel houdt.
Ik hoor van jullie
(i hope)
Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een stille pc upgrade, Ik heb zoveel kasten op het internet gevonden dat ik niet meer verder kom :S
Ik heb als cpu fan en psu gevonden,
cpu fan: thermalright ultra 120 extreem
psu: de Seasonic S12 600W, of Corsair HX-620 620W
Echter past die cpu fan niet in alle kasten

Nu vroeg ik mij af of jullie misschien stille kasten weten. het liefst met fan controller en 1 of 2, 250mm fans. Hij moet dus ook iets breder zijn dan 20cm. Een volledige geïsoleerde kast mag ook maar wel met voldoende mogelijkheid tot koelen. De clio twin engine past niet onder me bureau dus die valt al af. daarnaast heb ik nog 2 kasten gevonden.
1) de aerocool extremengine. enige probleem is dat het waarschijnlijk net niet past met de cpu koeler. voor de rest wel mooie kast met fan controller voor 3 fans.
2) antec p182 daar past de cpu fan wel maar heb ik geen fan controller erbij.
3) artic 900: ook net 20cm breed. gaat dus waarschijnlijk niet passen.
Ik hoop dat jullie wat meer behuizingen weten. er zit echter wel een prijskaartje aan.
De Cooler Master Stacker 830 is een beetje te duur

Ik hoor van jullie