Stock koeler.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spovovitj

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2011
Heb gisteren mijn PC geupgrade naar AMD Phenom II x6 maar met deze stock koeler draait die op volle toeren en nu draait hij op 5113 RPM maar ik heb nog een pc met AMD x4 en die draait gewoon op 3500 RPM waarom draait ie nou bij mij op volle toeren?

Dit probleem heb ik ook gehad, makkelijk te fixxen..

Ga naar je BIOS, en zorg ervoor dat Cool 'n Quiet aan staat (heb ik tenminste wel,)
Dan moet je even kijken of Smart Fan uit staat, Smart Fan kan je aan (PC Regelt RPM van de koeler)
Of uit (Koeler draait op volle toeren).

Even kijken of die uit staat, zo ja.

Zet hem aan ;)

Het was op Full Mode dus ik heb het op Auto gezet maar nog steeds draait ie op 5000+ RPM het betekent dus dat ik een nieuw CPU koeler moe gaan kopen tog vindt ik het wel raar waarom het bij mij op volle toer draait en niet bij x4.

Alle stock coolers zijn anders, Ik had eerst een Phenom 1035T, liep rond de 1500 - 1600rpm, met stock cooler.
Nu heb ik een Phenom 1100T, loopt op 2500 - 3000rpm met stock.. , Misschien heb je toch wel een andere koeler nodig ja,,

Alles is weer normaal Het was eerst op Full Mode dus heb ik op Auto gezet plus er is een setting dat je level van je fan kan regelen het was op 9 en heb op 5 gezet heerlijk stil nu en ik deed ff Prime95 wou ff weten of RPM omhoog ging als mijn CPU warm werd yep RPM ging wel tot 5600 alles is nu perfect.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan