• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Stock voor klein bedrijfje

Status
Niet open voor verdere reacties.

lenaers

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2010
Ik ben aant proberen voor een stock beheer toe te passen, maar het wilt al niet lukken bij vert.zoeken

en om iets bij te boeken en af te boeken???? geen idee meer hoe het moet, ik heb nog bijstaande info in de file staan wat juist de bedoeling is, iemand die me verder opweg kan helpen ??Bekijk bijlage Stock.xlsm

De 3 buttons op uw startpagina zullen wel voldoende zijn om dat te doen wat je vraagt.

Bijlagen

dat is niet echt wat ik bedoelde, maar het kan helpen

En wat is er namelijk mis met mijn VERT.ZOEKEN ??

Laatst bewerkt:
Vert.zoeken is ondertussen wel gelukt :)

maar ik zou nu willen bijboeken en afboeken via de pagina's dat ik heb aangemaakt

als ik dan naar bijboeken ga, ik vul het artikelnr in automatisch komt dan de omschrijving en hier moet ik dan zelf het aantal typen, als ik dat gedaan heb moet die deze data gaan wegschrijven in het stock formulier, moest ik dan de dag erna weer iets toevoegen moeten de waardes worden samen geteld :)

dus alle data moet worden weg geschreven, en zo het zelfde bij afboeken.

Ik heb al eens gezocht hier op de website, maar ik vindt niet dadelijk iets waar ik wijzer van word :)Bekijk bijlage Stock.xlsm

Hier kan je al mee beginnen.
Enkel nog het afboeken via de samenstelling heb ik nog geen tijd gehad om te bekijken.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan