• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Stockbeheer met deze file

Status
Niet open voor verdere reacties.

vandenhoeckg

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2017
Hallo allemaal

Heet iemand een idee hoe ik hier moet aan beginnen. Ik heb al zitten rond snuisteren maar ben nog nergens de oplossing tegengekomen.

In bijlage heb ik het factuur, kasticket geplaatst. Dit heb ik samen met de hulp van forumleden hier reeds ontworpen.
Alles werkt zoals het hoort.
Factuur print af met de ene printer, ticket print af met andere printer.
Werkt met barcodescanner, slaat op in pdf in bepaalde map, telt op, past datum aan, ...
Factuur sluit je af met Ctrl+F(actuur) en ticket sluit je af met Ctrl+T(icket).

Voor mij is dit echt super handig en gebruik het graag.

Nu de vraag.
Ik heb een pagina ingevoegd met stockbeheer. Het doel is om telkens wanneer een ticket of factuur wordt afgesloten, de ingescande producten in mindering worden gebracht op het blad stockbeheer.
Ik ben ook nog opzoek hoe ik mijn stock ook opnieuw moet aanvullen. Hier ben ik nog niet uit.
Ik weet ook niet of dit überhaupt mogelijk is met excel.

Zijn er mensen met ideeën van hoe dit zou moeten?

Bedankt.

Groeten Gregory

Bijlagen

Hoe staat het met je andere vragen? Van de aangedragen suggesties is bar weinig terug te vinden. Misschien moet je even de mailnotificatie aanzetten zodat je weet dat er nog reacties zijn.

Hoe bedoel je?
Mijn andere vragen zij reeds opgelost.

En de mailnotificatie staat aan.

groeten

Fijn dat ze opgelost zijn jammer dat je er niets mee gedaan hebt. Correct voorraadbeheer doe je obv van datums en is net zo complex te maken als je zelf wilt. En anders kan je toch Find gebruiken om bij of af te boeken?

Zoek eens op voorraadbeheer en zie het aantal voorbeelden.
Misschien kun je wat uit halen, dat je kunt gebruiken.

Wie kan me helpen om achter deze file ook stockbeheer te plaatsen aub.
Ik geraak er niet aan uit hoe dit te doen.

Bedoeling is dat bij het afsluiten van factuur of ticket, de artikelen die verkocht zijn in de stock in mindering gebracht worden.

ik heb geen idee hoe hieraan te beginnen.

File zit erbij.Bekijk bijlage Factuur + kasticket 2018 LEEG.xlsb

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan