Stofje onder iPod touchscherm - Jailbreakted!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mikejahhh

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2008
Hoihoi,

Er zit een stofje onder mijn iPod touch scherm, die ik 2 weken heb, en ik heb geen idee hoe het daar is gekomen.
Mijn iPod is gejailbreakted, nu is mijn vraag, als ik mijn iPod naar de maker breng, is mijn garantie dan weg omdat ik hem gejailbreaked heb? En kan ik dat stofje dus weg laten halen?:confused:

eerst maar eens goed bedenken of het wel een stofje is misschien is het wel een luchtbel ofzo.

Lijkt mij weinig met de software te maken hebben dus als ze hierdoor niet repareren is het mijns inziens onzin.
De reparateur hoeft helemaal niets in het OS te doen.

Mocht je twijfel kun je altijd de jailbreak er af halen.

Lijkt mij weinig met de software te maken hebben dus als ze hierdoor niet repareren is het mijns inziens onzin.
De reparateur hoeft helemaal niets in het OS te doen.

Mocht je twijfel kun je altijd de jailbreak er af halen.

Gewoon herstellen met iTunes toch?
Anders zet ik er gewoon een code op? Dan kan ie er toch helemaal niet bij?

Je hebt altijd kans dat ze een verse installatie er op zetten om software-problemen uit te sluiten.

Als je de originele firmware er op zet niet :)

Klopt :)

Stel dat je spijt krijgt en na verloop van tijd de jailbreak ongedaan wilt maken. Je kunt dan gewoon wachten tot Apple een nieuwe firmwareversie uitbrengt en deze installeren via iTunes. Wil je niet wachten, dan haal je (bijv. via iTunes) de laatste firmwareversie voor de iPhone op. Zet je iPhone in recoverymode, zet de originele firmware terug via de knop Herstel in iTunes en wanneer dit klaar is zet je de backup (met daarin je muziek, video’s en dergelijke) terug. Je zet de iPhone in recoverymode door de iPhone uit te schakelen en deze – terwijl je de Home-knop ingedrukt houdt – weer op de computer aansluit. iTunes herkent dat er een iPhone in recoverymode is aangesloten en biedt aan om de iPhone te herstellen. Dat wil je natuurlijk doen.

Bron: http://www.iphoneclub.nl/10844/installer-voor-beginners-jailbreak-repos-en-meer/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan